12(v)14

Programació de les activitats culturals que es realitzen els dimecres de 12:00a 14:00h, durant el primer quadrimestre del curs 2017·18:

• 8 de Novembre:Disfuncions visuals com a problemes de "desconeixement", a càrrec de Bernat Sunyer, estudiant del Màster en Optometria i Ciències de la Visió.

• Lloc: Aula 2.2 de la FOOT
      • Hora: 12.15 a 13.00h
      • Adreçat a tota la comunitat, especialment a estudiants dels darrers cursos i PDI.

• 15 de Novembre: Jornada de Muntures, tot el matí al Centre Universitari de la Visió, adreçada a professionals i estudiants del Q5 (AIMU).

• 22 i 29 de Novembre: Introducció a la cerca en bases de dades mèdiques, a càrrec d'Isabel Molinos, de la Biblioteca del Campus de Terrassa.

• Lloc: Biblioteca del Campus de Terrassa
      • Hora: 12.15 a 13.30h
      • Adreçat a estudiants de l'assignatura de Contactologia Bàsica.

• 13 de Desembre: Presentació sobre Mobilitat Internacional (Erasmus+ i altres) i SICUE, a càrrec de Genís Cardona (Vicedegà de Relacions Internacionals, Comunicació i Promoció).

• Lloc: Aula de Dibuix (FOOT)
      • Hora: 12 a 12.45h
      • Adreçat a qualsevol estudiant amb interes per conèixer món.

Aquesta programació s'anirà actualitzant al llarg del quadrimestre. Consulteu-la amb freqüència. Gràcies

Activitats ja realitzades

• 27 de Setembre: Acte d'Inauguració del Curs Acadèmic 2017-2018 i lliurament del 3er Premi a l'Optometrista de l'Any al professor James Wolffsohn de la Universitat d'Aston (UK). Lliurament del llibre Registre de Casos Clínics. Actuació musical a càrrec del grup Trio Vivo

• 4 d'Octubre: Presentació del catàleg de serveis de la Biblioteca del Campus de Terrassa, a càrrec del personal de la mateixa (Isabel Molinos).

• Lloc: Aula 2.2 (FOOT)
      • Hora: 12 a 13h
      • Adreçat als estudiants de Primer Curs.

• 18 d'Octubre: Un viatge al cor de Nicaragua,  a càrrec de Marina Sabater, estudiant voluntaria que va marxar a Nicaragua el passat estiu amb ÒpticsxMón, qui ens explicarà la seva experiència

• Lloc: Aula 2.2 (FOOT)
      • Adreçada a tota la comunitat universitària

• 25 d'Octubre: Informació sobre normativa acadèmica i altres aspectes d'interès, a càrrec d'Aurora Torrents (Vicedegana de Política Acadèmica) i Núria Vila (Cap d'Estudis).

• Lloc: Aula 2.1 (FOOT)
      • Adreçada als estudiants de Primer Curs.