12(v)14

Programació de les activitats culturals que es realitzen els dimecres de 12:00a 14:00h, durant el primer quadrimestre del curs 2017·18:

• 27 de Setembre: Acte d'Inauguració del Curs Acadèmic 2017-2018 i lliurament del 3er Premi a l'Optometrista de l'Any al professor James Wolffsohn de la Universitat d'Aston (UK). Lliurament del llibre Registre de Casos Clínics. Actuació musical a càrrec del grup Trio Vivo

• 4 d'Octubre: Presentació del catàleg de serveis de la Biblioteca del Campus de Terrassa, a càrrec del personal de la mateixa.

• Lloc: Aules 2.1 i 2.2 (FOOT)
      • Hora: 12 a 13h
      • Adreçat als estudiants de Primer Curs.

• 25 d'Octubre: Informació sobre normativa acadèmica i altres aspectes d'interès, a càrrec d'Aurora Torrents (Vicedegana de Política Acadèmica) i Núria Vila (Cap d'Estudis).

• Adreçada als estudiants de Primer Curs.

• 15 i 22 de Novembre: Introducció a la cerca en bases de dades mèdiques, a càrrec d'Isabel Molinos, de la Biblioteca del Campus de Terrassa.

• Lloc: Biblioteca del Campus de Terrassa
      • Hora: 12.15-13.30h
      • Adreçat a estudiants de l'assignatura de Contactologia Bàsica.

Aquesta programació s'anirà actualitzant al llarg del quadrimestre. Consulteu-la amb freqüència. Gràcies