Sou a: Inici / Curs actual / Serveis Informàtics / Comptes i repositori de fitxers

Comptes i repositori de fitxers

Cada usuari (estudiant, PDI o PAS) disposa d’un compte UPC (nom d’usuari més contrasenya), que li permet l’accés als sistemes informàtics. Aquest compte és d’ús personal i intransferible.

Aquest compte permet accedir a:

• PC de les aules informàtiques
  • Atenea
  • Compte de correu
  • Espai personal (unitat H:)
  • Espais grupals o compartits

Usuari i contrasenya

El nom d'usuari per a qualsevol estudiant e o professor de l'escola segueix el patró:

nom.1ercognom (nom punt i primer cognom)

Si es donés el cas que hi ha dos o més usuaris amb el mateix nom i primer cognom a la universitat, el seu nom d'usuari podria ser diferent. En tot cas, si un usuari no coneix o no recorda el seu nom d'usuari i/o contrasenya pot posar-se en contacte amb els Serveis Informàtics del Campus de Terrassa a la FOOT o contactar amb el Centre d'Atenció TIC -ATIC-, per telèfon (934 016 213) o correu electrònic a .

Canvi de contrasenya

Les contrasenyes han de ser de 8 o més caràcters i com a mínim, 1 caràcter ha de ser numèric.
Per fer el canvi cal fer clic al següent enllaç: Canvi password

Repositori de fitxers personal

Cada usuari disposa d’una zona segura i privada (‘unitat H’) per deixar els seus fitxers. Cada nit es fa una còpia de seguretat del contingut d'aquests repositoris. Per accedir a aquest espai des d'un ordinador de la FOOT s'ha d'entrar en el domini "UPC-CT" fent servir el nom d'usuari i contrasenya i accedir a la unitat H: utilitzant l'explorador de windows o fent clic sobre “Mi PC”.

Accés remot a l'espai personal i als espais grupals

Per accedir a l'espai personal via web cal seguir els següents passos:

1. Obrir la pàgina https://repoct.upc.edu
  2. Introduïr el nom d'usuari i la contrasenya
  3. Fer clic sobre el botó "Entrar"

Un cop validat, l'usuari es trobarà en el primer nivell de diverses carpetes, on podrà accedir segons el col.lectiu i permisos:

• CT-AULES: on els estudians trobaran el seu Espai personal (unitat H:).
  • RADI: on el PDI o PAS trobarà el seu Espai personal (habitualment unitat H:)
  • Altres carpetes: el PDI o PAS, té la possibilitat d'afegir-se carpetes adicionals (espais grupals) que li interessi. Com afegir carpetes addicionals.