Comptes i repositori de fitxers

Cada usuari (estudiant, PDI o PAS) disposa d’un compte (nom d’usuari més contrasenya), que li permet l’accés als sistemes informàtics. Aquest compte és d’ús personal i intransferible.

Aquest compte permet accedir a:

• PC de les aules informàtiques
  • Atenea
  • Compte de correu
  • Espai personal (unitat H:)
  • Espais grupals o compartits

Usuari i contrasenya

El nom d'usuari per a qualsevol alumne o professor de l'escola segueix el patró:

nom.1ercognom (nom punt i primer cognom)

Si es donés el cas que hi ha dos o més usuaris amb el mateix nom i primer cognom a la universitat, el seu nom d'usuari podria ser diferent. En tot cas, si un usuari no coneix o no recorda el seu nom d'usuari i/o contrasenya pot posar-se en contacte amb els Serveis Informàtics del Campus de Terrassa a la FOOT o contactar amb el Centre d'Atenció TIC -ATIC-, per telèfon (934 016 213) o correu electrònic a atic(@)upcnet.es

Canvi de contrasenya

Les contrasenyes han de ser de 8 o més caràcters i com a mínim, 1 caràcter ha de ser numèric.
Per fer el canvi cal fer clic al següent enllaç: Canvi password

Repositori de fitxers personal

Cada usuari disposa d’una zona segura i privada (‘unitat H’) per deixar els seus fitxers. Cada nit es fa una còpia de seguretat del contingut d'aquests repositoris. Per accedir a aquest espai des d'un ordinador de la FOOT s'ha d'entrar en el domini "UPC-CT" fent servir el nom d'usuari i contrasenya i accedir a la unitat H: utilitzant l'explorador de windows o fent clic sobre “Mi PC”.

Accés remot a l'espai personal i als espais grupals

PDI i PAS

Estudiants

Per accedir al teu espai personal via web cal seguir els següents passos:

1. Obre la pàgina https://radi.upc.edu
  2. Introdueix el nom d'usuari i la contrasenya
  3. Fes clic sobre el botó "Entrar"
Si estàs fora de l’escola aquesta és la millor opció per accedir al teu espai personal:

1. Obre la pàgina https://ct‐aules.upc.edu
  2. Introdueix el nom d'usuari i la contrasenya
  3. Fes clic sobre el botó "Entrar"