Marc per a la Verificació, Seguiment, Modificació i Acreditació

Tal i com indica l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, el Marc per a la verificació, el seguiment, la modificació i l'acreditació dels títols oficials (MVSMA) vincula aquests processos d'avaluació de la qualitat (verificació, seguiment, modificació i acreditació), que se succeeixen al llarg de la vida dels ensenyaments, amb l'objectiu d'establir uns lligams coherents entre tots ells i de promoure una major eficiència en la seva gestió.

Cadascun d'aquests processos es vehicula a través de l'anàlisi, elaboració i avaluació, d'una tipologia d'informe i/o memòria de la titulació específic.

Les titulacions impartides a la Facultat d'Òptica i Optometria han seguit, hores d'ara, els processos de Verificació i Seguiment.

Si voleu consultar els informes de Verificació corresponents a les titulacions impartides per la Facultat, cliqueu aquest enllaç.

Si voleu consultar els informes de Seguiment corresponents a les titulacions impartides per la Facultat, cliqueu aquest altre enllaç.