Accés a la informació i la comunicació

WEB DE LA FACULTAT

A la web hi trobareu tota la informació de la nostra Facultat, la història, els òrgans de govern, els estudis, els serveis, la recerca, la innovació i la transferència de coneixement, la relació amb empreses i el món laboral, els projectes  d’Erasmus i mobilitat,  les beques i ajuts, les notícies i activitats, etc.

GUIA DELS ESTUDIS

A l’apartat “Els Estudis” del web de la Facultat podeu consultar tota la informació acadèmica: Accés, matrícula, modalitats, calendari, Pla d’estudis, Normativa, Informació del Treball fi de grau i tribunals, Pla d’Acció Tutorial, etc.

CENTRE UNIVERSITARI DE LA VISIÓ (CUV)

El CUV és un entorn clínic amb pacients reals  per els estudiants de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (Grau i Màster) en les seves pràctiques reglades .

L’activitat docent, investigadora i assistencial del Centre Universitari de la Visió:

• Millora la qualitat de la formació dels titulats a la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa.
  • Incrementa les oportunitats per a una formació continuada d’excel·lència.
  • Ofereix un marc idoni per a la innovació docent.
  • Desenvolupa un entorn generador d’oportunitats per a la recerca clínica.
  • Reforça els vincles entre la Universitat i el teixit social: empresa i entitats del tercer sector.
  • Millora la transferència de coneixement a la societat en general i a les empreses, en particular.
  • Ofereix a la població un servei d’atenció visual integral de qualitat

COMUNITAT FOOT

En aquest espai pàgina principal del web hi trobareu els acords dels Òrgans de Govern, a disposició de tots els membres de la comunitat.

Per accedir-hi necessitareu les vostres credencials UPC (usuari i contrassenya)