Francesc Torres guanya les eleccions a rector de la UPC, segons els resultats definitius

Amb el 50,23 % dels vots obtinguts, segons els resultats definitius, el catedràtic i enginyer de Telecomunicació Francesc Torres serà el rector de la UPC els propers 4 anys.
Francesc Torres

Francesc Torres ha guanyat les eleccions a rector de la UPC, que han tingut lloc el 15 de novembre. Torres ha estat elegit amb el 50,23 % dels vots ponderats (1.854), mentre que l’altre candidat, el fins ara rector de la Universitat, Enric Fossas, n’ha obtingut el 49,77 % (1.836), segons els resultats definitius amb el 100 % dels vots escrutats d’aquests comicis que s’han publicat el 16 de novembre.

La proclamació definitiva del nou rector serà el 21 de novembre, un cop finalitzat el període de reclamacions, del 16 al 20 de novembre.

El percentatge de participació global de tota la comunitat universitària en aquestes eleccions ha estat d’un 12,47 % amb un total de 4.083 vots emesos, 300 vots dels quals han estat en blanc i 93 han estat nuls. Del total, han votat un 69,16 % del professorat doctor amb vinculació permanent, un 11,57 % de la resta de personal docent i investigador, un 6,23 % de l’estudiantat de grau i màster, i un 63,67 % del personal d’administració i serveis (PAS).

La informació relacionada amb tot el procés electoral es pot consultar a la Seu Electoral Electrònica.