Estudiant de la FOOT premiada al Saló de l'Ensenyament

L'acte de lliurament que es va fer a la Sala de Govern de l'Ajuntament de Terrassa amb l'assistència del Tinent d'alcalde de l'Àrea de Cultura, Innovació i Projecció de la Ciutat, Amadeu Aguado i el degà de la FOOT, Joan Gispets.
Estudiant de la FOOT premiada al Saló de l'Ensenyament

L'Ajuntament de Terrassa fa 17 anys que participa en el Saló de l'Ensenyament de Fira Barcelona, tot un aparador de les ofertes formatives a Catalunya i dels diferents Campus on realitzar-les, entre ells el nostre.

L'objecte d'aquest sorteig ha estat promocionar l'oferta formativa superior del Campus Terrassa com a element de captació d'estudiants.

El premi és de 2.500 euros, com a màxim, per a la matriculació a un dels graus que s'imparteixen a les escoles universitàries del Campus Terrassa durant el curs 2017-18, entre les persones que van visitar l'estand de l'Ajuntament al Saló de l'Ensenyament i van emplenar la corresponent butlleta.

Es van recollir un total de 186 butlletes, en data 30 de març de 2017, i es va celebrar el sorteig. Va resultar guanyadora la Sra. Gemma Benaiges Lluís procedent de Paüls (Tarragona) i que s'ha matriculat a la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT).

Les 186 butlletes eren d'arreu de Catalunya i fins i tot de la resta de l'Estat i d'altres països. Els estudis triats pels participants al sorteig van ser, entre d'altres, al CITM, Aeronàutica, Òptica, l'EUNCET i l'ESCAC.

Enhorabona Gemma!