Sessió de treball del projecte europeu OCULUS

El degà de la Facultat, Joan Gispets i la directora del Centre Universitari de la Visió, Núria Tomàs, participen aquesta setmana en les sessions del grup de treball del projecte europeu OCULUS.
Sessió de treball del projecte europeu OCULUS

El degà de la Facultat, Joan Gispets i la directora del Centre Universitari de la Visió, Núria Tomàs, colaboren aquesta setmana en les sessions del grup de treball del projecte europeu "Optometry Currículum Update for Lifelong Learning through Erasmus - OCULUS" , del que participa la FOOT.

Els participants, representants de catorze Entitats, estan ubicats a la City University de London amb l'objectiu de debatre dues questions: com millorar la formació que oferim en els nostres graus sobre Evidence Based Practice i com orientar la nostra formació per al Diploma Europeu.

Projecte Europeu OCULUS

La Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa participa en el projecte europeu "Optometry Currículum Update for Lifelong Learning through Erasmus - OCULUS" (Grant Agreement 574.067-EPP-1-2016-1-NO- EPPKA2-CBHE-JP).

L'objectiu d'aquest projecte és donar suport a la modernització, l'accessibilitat i la internacionalització de l'ensenyament superior en l'àmbit de l'optometria als països socis de la Unió Europea que participen en el projecte. D'aquesta manera, el projecte desenvoluparà recursos per harmonitzar l'educació optomètrica en aquests països amb l'estàndard més alt a Europa i crearà recursos educatius basats en l'evidència, entre els quals el treball directe amb pacients reals juga un paper fonamental. Els nous recursos educatius ampliaran l'abast de la pràctica optomètrica i milloraran la cura de la salut visual en els països associats.

A més de la UPC, participen al Projecte OCULUS les següents entitats:

• Hogskolen I Sorost Norge, Noruega (coordinació)
  • Bar Ilan University, Israel
  • Hadassah Academic College, Israel