Notícies del lloc
  • Us informem que l'horari del Màster per al quadrimestre de primavera, ha sofert canvis importants. L'horari el trobareu, com sempre, a l'apartat d'informació acadèmica

• Els premis reconeixen la ciència i l’activitat investigadora realitzada a les universitats, centres de recerca i instituts del nostre país.

• El passat dia 20 de juny, els estudiants d'Adaptació i Muntatge d'Ulleres, van tenir l’oportunitat de visitar les instal·lacions de l'empresa Industrias de Óptica Prats.

• Incorporació a partir del juliol 2016, horari de matins; bon nivell d'anglès. Termini de presentació de sol·licituds fins el 5 de juliol.

• Els propers dies 5, 6 i 7 de juliol es celebra el IX CIDUI (Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació) a la Universitat Autònoma de Barcelona a Bellaterra.

• S'ha publicat al BOP la convocatòria de tres beques de recerca adreçades a estudiants universitaris de Terrassa per a l'any 2016. L'últim dia per presentar les propostes és el 27 de juliol.

• El proper dia 21 de juny es realitzarà la presentació de la Mostra del Coneixement d'Estiu 2016. La conferència inaugural "Les TIC entre el pacient i el metge" a càrrec del Dr. Francesc Saigí.

• La professora Núria Tomàs ha estat nomenada, el 8 de juny, directora del Centre Universitari de la Visió (CUV) ubicat al Campus de Terrassa.

• Us adjuntem el calendari previst per a les pràctiques acadèmiques externes aquest estiu (2016) per tots aquells que esteu interessats.

• El proper dia 3 de juny tindrà lloc la V Jornada d'Igualtat i d'Inclusió de la UPC a la Sala d'Actes de l'Edifici Vèrtex, (Campus Nord) de 10h a 13h.