Informació per a les empreses

Sou a: Inici / Antiga Estructura / Recerca i empreses / Informació per a les empreses

Informació per a les empreses

Tenim les eines

El sector de l’òptica i l’optometria s'enfronta a importants reptes de futur. Els canvis en la legislació que regula l’activitat professional, les necessitats de la població i la indústria, la reorganització del sector, la convergència educativa amb Europa i les possibilitats que obre la recerca en noves tecnologies aplicades a l’òptica i l’optometria creen una situació sense precedents, que ens empeny a posar en marxa solucions innovadores.

En aquest marc, la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa vol donar una resposta coordinada als actuals reptes de la visió, des de la cooperació amb tots els agents implicats, ja siguin estudiants, professionals, indústria, universitat, organismes públics o entitats.

Per fer-ho, posem les eines d'aquest apartat al vostre abast.