Sou a: Inici / Curs actual / 12(v)14

12(v)14

PROGRAMACIÓ ACTIVITATS DIMECRES 12(v)14 PARENTESI VISUAL 22-23

QUADRIMESTRE TARDOR 22/23

Programació de les activitats culturals que es realitzaran els dimecres de 12:00 -14:00h, durant el Quadrimestre de Tardor i Primavera del curs 22-23

*Aquestes activitats formen part de les d’assistència obligatòria (mínim 8) per Q6 i Q7

• 28 de setembre: Com trobar documents de la guia docent a Bibliotècnia i informació científic-tècnica de qualitat a internet, a càrrec de Isabel Molinos, de la Biblioteca del Campus de Terrassa (BCT).
      • Lloc: vídeo diferit (gravació de la sessió del curs 2021-22)
      • Adreçat als estudiants de Primer Curs
      • Enllaç al vídeo

• 5 d’Octubre: Reunió informativa sobre TFG, a càrrec de José Luis Álvarez (Cap d'Estudis).
      • Lloc: virtual: (https://meet.google.com/eze-cswx-odj)
      • Hora: 12:00-13:00h
      • Adreçat a estudiants del Pla d’Estudis 2009 que han de finalitzar el seu TFG al Gener 2023 i/o Juny 2023

• 13 d’octubre: Setmana del Dia Mundial de la Visió 13 d’octubre:
      • Lloc: Activitats FOOT / CUV a la Plaça Vella de Terrassa
      • Hora: 12:00-20:00
      • Adreçat a alumnes de Tercer i Quart Curs

• 19 d'Octubre: Concert Campus grup Arannà
      • Lloc: l'ESEIAAT
      • Hora: 12-14h
      • Adreçat a tots els estudiants.

• 26 d’octubre: Soc Optometrista ¿Que puc fer en OCULARIS ONG?, a càrrec de Carles Fresno, Ana Díaz i Enric Puigventós.
      • Lloc: virtual: https://meet.google.com/ryq-bmkv-urg
      • Hora: 12:15 a 13:45h
      • Adreçat als estudiants dels darrers cursos de Grau i de Màster

• 2 de Novembre: Informació sobre normativa acadèmica i altres aspectes d'interès, a càrrec de José Luis Álvarez (Cap d'Estudis).

• 9 de Novembre: Pautes per redactar un TFG o un TFM, a càrrec de la Isabel Molinos de la Biblioteca del Campus de Terrassa:
      • Lloc: virtual (meet.google.com/car-hwrt-oeo)
      • Hora: 12:15 a 13:45h
      • Adreçat als estudiants dels darrers cursos de Grau i de Màster

• 16 de Novembre: Introducció a la cerca a bases de dades de ciències de la salut (nivell II), a càrrec d'Isabel Molinos, de la Biblioteca del Campus de Terrassa.
      • Lloc: virtual (meet.google.com/aoz-gxpd-whr)
      • Hora: 12.15 a 13.45h
      • Adreçat a estudiants de 2n i 3er.
      • *Aquesta activitat forma part 12(v)14 que per estudiants Q6 i Q7 és d’assistència obligatòria (mínim 8) i cal acreditar assistència.

• 23 de Novembre: Presentació sobre Mobilitat Internacional (Erasmus+ i altres) i SICUE, a càrrec de Mireia Pacheco (Vicedegana de Relacions Internacionals).

• 14 de desembre: Conferencia "Perspectiva Global: La Carga Epidemiologica de Discapacidad Visual" a càrrec de la professora Janet Leasher. Premi Optometrista Internacional de l’any  2022.
      • Lloc: Auditoria Joan Salvador (CUV)
      • Hora: 12:15 -13:45h
      • Adreçat als estudiants dels darrers cursos de Grau i de Màster
      • *Aquesta activitat forma part 12(v)14 que per estudiants Q6 i Q7 és d’assistència obligatòria (mínim 8) i cal acreditar assistència