Sou a: Inici / Curs actual / 12(v)14

12(v)14

PROGRAMACIÓ ACTIVITATS DIMECRES 12(v)14 PARENTESI VISUAL 23-24

Programació de les activitats culturals que es realitzaran els dimecres de 12:00 -14:00h, durant el Quadrimestre de Tardor i Primavera del curs 2023-2024

Es realitzarà el control de l'assistència a totes les xerrades per a tot l'estudiantat (pla 2009 i 2020) per tal d'acreditar-ne la participació (mínim 8).

QUADRIMESTRE PRIMAVERA 2023-2024

21 de febrer. Footurs Possibles: Posa a punt el teu LinkedIn!, a càrrec d’en Juli Boned (UPC Alumni). Per aquest taller es recomana porta algun dispositiu amb el que podeu treballar sobre el teu LinkedIn.

• Hora: 12:00 - 14:00h
  • Adreçada a tot l’estudiantat (grau, màster i doctorat).

6 de març. Màsters a la FOOT, a càrrec de la Meritxell Vilaseca (MSc in Photonics), en Joan Carles Ondategui (Màster Universitari en Optometria i Ciències de la Visió), Jaume Pujol (Máster Interuniversitario en Investigación en Ciencias de la Visión), Flors Viñuela (Màster en Optometria Pediàtrica) i Marc Argilés (Màster en Optometria i Teràpia Visual).

• Hora: 12:00 - 14:00h
  • Adreçada a tot l’estudiantat de grau.

17 d’abril. Footurs Possibles: Doctorat i carrera acadèmica, a càrrec d’en Lluís Pérez i en Mikel Aldaba.

• Hora: 12:00 - 14:00h
  • Adreçada a l’estudiantat de grau i màster.

15 de maigSessió informativa: Diploma Europeu i Pràcticum Extern, a càrrec de la Flors Viñuela, Vicedegana de Relacions Internacionals, i el Marc Argilés, Vicedegà Cap d'Estudis de Grau.

• Hora: 12:00 - 13:00h
  • Adreçada a l’estudiantat de grau.

22 de maig. FOOT Talent Day, fira laboral a càrrec de totes les empreses del Patronat de la FOOT.

• Lloc: sala d’audicions i pati gran.
  • Hora: 12:00 - 14:00h
  • Adreçada a tot l’estudiantat.