12(v)14

Programació de les activitats culturals que es realitzen els dimecres de 12:00a 14:00h, durant el Primer quadrimestre del curs 2018·19

(les activitats que així ho indiquen poden ser objecte de reconeixement de crèdits)

• 3 d'Octubre: Reunió informativa sobre TFG, a càrrec de Núria Vila (Cap d'Estudis).
      • Hora: 12 a 13h
      • Adreçat a estudiants que han de finalitzar el seu TFG al Gener 2019 i/o Juny 2019

• 10 d'Octubre: Informació sobre normativa acadèmica i altres aspectes d'interès, a càrrec d'Aurora Torrents (Vicedegana de Política Acadèmica) i Núria Vila (Cap d'Estudis).
      • Lloc: Aula 2.1 (FOOT)
      • Adreçada als estudiants de Primer Curs

• 17 d'Octubre: Presentació del catàleg de serveis de la Biblioteca del Campus de Terrassa, a càrrec del personal de la mateixa (Isabel Molinos).
      • Lloc: Aula 2.1 (FOOT)
      • Adreçat als estudiants de Primer Curs

• 17 d'Octubre: Estat actual de la refracció subjectiva, objectiva i automatitzada, a càrrec del Dr Carles Otero, antic estudiant de la FOOT, actualment realitzant un post-doc a la Vision and Eye Research Unit de la Anglia Ruskin University (UK).
      • Hora: 12 a 13.30h
      • Adreçat tota la comunitat FOOT, especialment estudiants dels darrers cursos de Grau i Màster
      • Aquesta activitat pot ser objecte de reconeixement de 2 segells al carnet de punts

• 31 d'Octubre: Pautes per redactar un TFG o un TFM, a càrrec de la Isabel Molinos de la Biblioteca del Campus de Terrassa:
      • Adreçat als estudiants dels darrers cursos de Grau i de Màster

• 7 de Novembre: Vols fer una estada Erasmus a Oulu (Finlàndia)?, a càrrec d'Stefan Diekhoff, professor i responsable de mobilitat de la Oulu University of Applied Sciences, Finland:
      • Hora: 12 a 13h
      • Adreçat als estudiants interessats a passar-s'ho bé passant fred i veient aurores

• 21 de Novembre: Introducció als articles científics i  a la seva estadística (bàsica): aplicació a les ciències de la visió,  a càrrec de Mikel Aldaba, professor d'Instruments Optomètrics.
      • Hora: 12 a 14h
      • Adreçada a tota la comunitat universitària

• 28 de Novembre: Presentació sobre Mobilitat Internacional (Erasmus+ i altres) i SICUE, a càrrec de Genís Cardona (Vicedegà de Relacions Internacionals, Comunicació i Promoció).
      • Hora: 12 a 12.45h
      • Adreçat a qualsevol estudiant amb interès per conèixer món

• 12 de Desembre: Àtoms i Llum, a càrrec de Núria Lupón, professora de Física
      • Hora: 12 a 13.30h