Graduació curs acadèmic 2015·16

L'acte va tenir lloc el passat 9 de febrer, a les 19:30 hores a l'Auditori de l'edifici Vèrtex del Campus Nord de Barcelona (plaça Eusebi Güell, 6. 08034-Barcelona).

L'acte va ser presidit pel rector de la UPC, Enric Fossas, el degà de la FOOT, Joan Gispets, i el president del Col.legi Oficial d'Òptics i Òptiques Optometristes de Catalunya, Alfons Bielsa, padrí de la promoció.

Dins el programa d'actes previstos, va tenir lloc la conferència a càrrec de Núria Picas, corredora de muntanya.

Així mateix, el grup Gospel Optometrist Choir va oferir una petita mostra del seu repertori.

19:30   Presentació de l'acte a càrrec de l'estudiantat.

19:35   Benvinguda del degà de la Facultat, Joan Gispets.

19:40   Intervenció del padrí de la Promoció, Alfons Bielsa, president del Col.legi Oficial d'Òptics i Òptiques Optometristes  de Catalunya.

19:45   Conferència a càrrec de Núria Picas, corredora de muntanya.

20:15   Lliurament de diplomes.

20:35   Projecció vídeo de l'estudiantat.

20:40   Cloenda de l'acte a càrrec del Rector UPC, Enric Fossas.

21:00   Actuació musical a càrrec de la Coral Gospel del COOOC.

Graduacio17_grup

Alfons Bielsa i Elíes

Diplomat en Òptica per la UPB (actual UPC), Diplomat en Òptica i Optometría per la UPC i Màster en Optometria i Cièncias de la Visió per la UPC.

Exercent a Barcelona ciutat. És president del Col.legi Oficial d´Òptics i Òptiques Optometristes de Catalunya, president del Consell Tècnic de Formació Continuada en Òptica i Optometria i vicepresident 1er del Consell General de Col·legis d'Òptics Optometristes d'Espanya.

Nuria_Picas Núria Picas Albets

Corredora de Muntanya
Campiona Ultra Trail World Tour 2014 i 2015
Campiona del món d'Ultratrail 2012
Subcampiona UTMB 2013, 2014
Quatre cops campiona de l'Ultra Pirineu

INICIS

La vida de la Núria Picas sempre ha anat lligada a la naturalesa i a l’esport, des de que va néixer a la serralada de Montserrat, on va descobrir la seva passió per la muntanya. Aquesta passió la va portar a córrer la seva primera
marató als 22 anys, però desafortunadament va patir un accident d’escalada i els metges li van dir que mai més podria tornar a córrer. La Núria es va decantar per la bicicleta però, contra tot pronòstic, va començar a córrer poc a poc, i l’any 2011 va participar per primer cop a un unitrail. A partir d’allà inicià una carrera plagada d'èxits esportius. Picas té clar que el seu límit arribarà, només, el dia que deixi de gaudir.

TRANSMISSIÓ DE VALORS
A més de participar en competicions internacionals, a la Núria li agrada passar temps donant xerrades arreu del territori. Gràcies a elles té l’oportunitat de compartir les seves experiències i conèixer gent vinculada al trail i a la muntanya.
La xerrada repassa la vida de la Núria, fins a la seva consolidació com una de les millors atletes de trail running del món. Aquest camí no ha estat senzill, i per tant, la història de la Núria és una història de superació, de constància i d’esforç, tot barrejat amb l’optimisme que caracteritza a Picas i que farà adonar-se a l’espectador que quan es vol, es pot.

Gospel Optometrist Choir

Cor GospelEl Cor Gospel Optometrist Choir es crea a principis del 2013 com una iniciativa lúdica del Col·legi Oficial d'Òptics Optometristes de Catalunya.

De la mà de la directora, Anna Ferrer, component del grup Barcelona Gospel Messengers, finalista del concurs "Oh Happy day" de TV3 i que ha estat professora del Messengers Gospel College. El cor consta actualment d'unes 40 veus i tenen intenció d'incorporar de noves.

Graduacio17_barrets