Sou a: Inici / Curs actual / Activitats que permeten reconeixement de crèdits

Activitats que permeten reconeixement de crèdits

El marc que regula el reconeixement d'aquests crèdits a la UPC és l'acord del Consell de Govern que s'aprova cada curs.

La UPC fixa la possibilitat de reconeixement d'un màxim de 6 ECTS optatius per activitats universitàries culturals, d’idiomes, esportives, de representació estudiantil, solidàries i de cooperació.

Aquestes activitats s’hauran de fer simultàniament als estudis i el reconeixement es sol·licitarà en la última matrícula del grau mentre quedin crèdits optatius a cursar.

La UPC ha elaborat mapa d’activitats susceptible de ser reconegudes, amb les seves equivalències en crèdits ECTS. A més,  la FOOT ha establert un conjunt d'activitats que també podran ser reconegudes per aquests 6 crèdits del bloc optatiu del darrer quadrimestre:

Sol·licitud de reconeixement de crèdits per activitats d'extensió universitària