Sou a: Inici / Curs actual / Pràctiques Acadèmiques Externes (PAE's) / Formalització Conveni Cooperació Educativa

Formalització Conveni Cooperació Educativa

PAE's

La formalització de les pràctiques: els convenis de cooperació educativa.

Les pràctiques es formalitzen mitjançant la signatura de convenis de cooperació educativa i un projecte formatiu entre l'estudiant, la Universitat i l'empresa o institució que acull a l'estudiant. La gestió administrativa dels convenis de cooperació educativa es fa de forma digital a través del portal PRISMA/e-secretaria.

L'estudiant ha d'informar a la universitat a través del correu organitzacio.docent.foot@upc.edu de les dades per iniciar el conveni amb un mínim de 10 dies hàbils abans de començar les pràctiques. Les dades a informar són:

• Empresa
  • CIF
  • Raó Social
  • Representant legal
  • DNI
  • e-mail rep.legal
  • Responsable de facturació
  • DNI
  • e-mail responsable facturació
  • tutor empresa
  • DNI tutor
  • e-mail tutor
  • Tipus pràctiques
  • hores totals
  • ECTS a matricular
  • Data inici
  • Data fi
  • Ajut per l'estudi €/h

Manual per l'estudiant per la gestió de conveni de cooperació educativa

Model conveni

Model projecte formatiu

INFOGRAFIA

S'ha de tenir l'assegurança escolar durant les pràctiques, si l'estudiant té més de 28 anys, haurà de contractar una assegurança privada. La UPC té signat un conveni amb la Correduria d'Asesegurances CONFIDE. L'assegurança escolar cobreix períodes d'un any que va des del 16 de setembre fins el dia 15 de setembre de l'any següent.