Sou a: Inici / Curs actual / Pràctiques Acadèmiques Externes (PAE's) / Formalització de les PAE's (Conveni)

Formalització de les PAE's (Conveni)

PAE's

La formalització de les pràctiques: els convenis de cooperació educativa.

Les pràctiques es formalitzen mitjançamt la signatura de convenis de cooperació educativa i un projecte formatiu entre l'estudiant, la Universitat i l'empresa o institució que acull a l'estudiant. La gestió administrativa dels convenis de cooperació educativa es fa de forma digital a través del portal PRISMA.

L'estudiant ha d'informar a la universitat a través del correu gestio.academica.foot@upc.edu de les dades per iniciar el conveni amb un mínim de 10 dies abans de començar les pràctiques. Les dades a informar són:

• Empresa
  • CIF
  • Raó Social
  • Representant legal
  • DNI
  • Responsable de facturació
  • DNI
  • tutor empresa
  • DNI tutor
  • e-mail tutor
  • Tipus pràctiques