Sou a: Inici / Curs actual / Programes de mobilitat

Programes de mobilitat

La FOOT t’ofereix la possibilitat de fer una estada en altres universitats per fer part dels estudis, ja siguin assignatures, TFG o TFM.

Així teniu l'oportunitat d'enriquir coneixements a través de l'experiència d'estudiar en una universitat estrangera, convivint amb una altra llengua i cultura.

Si vols anar de mobilitat contacta amb nosaltres i et donarem tota la informació necessària.

Contacte: Mireia Pacheco: Vicedegana Relacions Internacionals, Comunicació i Promoció

Contacte del servei de suport administratiu: Maria Calvet:

• Sessió informativa: dimecres 3 de novembre 2021 per a mobilitats del curs 2022-23: Presentació sobre Mobilitat Internacional (Erasmus+ i altres) i SICUE, a càrrec de Mireia Pacheco (Vicedegana de Relacions Internacionals, Comunicació i Promoció).

• Període de sol·licitud programa Erasmus y Amèrica (habitualment febrer - març de 2022, a través de l'e-Secretaria), per a sortides de 1Q i 2Q: del 1 de Febrer a 13 Març de 2022

- Resolució de la mobilitat:  1 d’abril de 2022
- Inici contacte estudiant-universitat estrangera (per a estades de 1Q): 15 d’abril de 2022
- Resolució de la universitat de destinació (que depèn directament de la universitat estrangera):  juny 2022