Sou a: Inici / Curs actual / Treball de Final d'Estudis (TFE) / Registre i Matrícula

Registre i Matrícula

Un cop assignat i acceptat el treball i amb l'estat "Inscrit i acceptat" a l'e-Secretaria, l’estudiant podrà matricular el TFG / TFM en els terminis establerts al calendari acadèmic sempre que el seu expedient compleixi els requisits de la matrícula dels treballs de fi d'estudis.

• Requisits acadèmics del TFG: Tenir aprovats tots els crèdits obligatoris i matriculats els crèdits restants.
  • Requisits acadèmics del TFM: Tenir matriculats tots els crèdits restants.

Per a la matrícula del TFG, si és de 24 ECTS, escollir el grup 24 i, si és de 18+6, el grup 06.

L’estudiant té dret a sol·licitar una pròrroga de defensa del TFE matriculat, presentant a la secretaria el document “Sol·licitud de pròrroga de la convocatòria de la defensa”, en funció dels terminis següents:

• Si la defensa ordinària és al gener: presentar la sol·licitud al novembre per fer la defensa extraordinària al maig.
  • Si la defensa ordinària és al juny: cal presentar sol·licitud a l’abril per fer la defensa extraordinària a l’octubre