Registre i Matrícula

Un cop assignat i acceptat el treball i amb l'estat "inscrit i acceptat" a l'e-secretaria, l’estudiant podrà matricular el TFG / TFM en els terminis establerts al calendari acadèmic i sempre que el seu expedient compleixi els requisits de la matrícula dels treballs fi d'estudi.

• Requisits acadèmics TFG: Tenir aprovats tots els crèdits obligatoris i matriculats els crèdits restants.
  • Requisits acadèmics TFM: Tenir matriculats tots els crèdits restants.

Per matrícula de TFG si és de 24 ECTS, escollir grup 24 i si és de 18+6, escollir grup 06.

L’estudiant té dret a sol·licitar una pròrroga de defensa del TFE matriculat, presentant a secretaria el document “Sol·licitud de pròrroga convocatòria defensa”, sota els següents terminis:

• Si defensa ordinària al gener: presentar sol·licitud al novembre per fer defensa extraordinària al maig.
  • Si defensa ordinària al juny: presentar sol·licitud a l’abril per fer defensa extraordinària a l’octubre