Sou a: Inici / Notícies

Notícies del lloc
  • Amb motiu de la setmana cultural al Campus de Terrassa – UPC, el dijous 5 de maig, es suspenen les classes de 12 a 17h i UPC Arts i la FOOT organitzem una festa de primavera, al pati de la facultat.

• Lloc: Google meet entrant a la sala MicroTalks persones de la UPC o presencialment des de la sala d'audicions de la FOOT, on tindrem un esmorzar preparat per a tots els que vingueu.

• Des de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa, us desitgem una Feliç Diada de Sant Jordi 2022.

• Període d'inscripció: del 20/04/22 fins el 03/05/22. Tasques: Traducció, del catellà al català i del castellà a l'anglès, de material docent específic del Grau d'Òptica i Optometria

• El proper divendres 22 d'abril a les 8.00h. Lloc: Google meet entrant a la sala MicroTalks persones de la UPC o presencialment des de la sala d'audicions de la FOOT, on tindrem un esmorzar preparat per a tots els que vingueu.

• Future Ocular Research Creativity Event (FORCE) és un concurs anual en el camp de les lents de contacte on competeixen els millors estudiants de les Universitats d'Europa, Orient Mitjà i Àfrica per convertir-se en l'Estudiant FORCE de l'Any de CooperVision.

• Les associacions AER (Associació Espanyola de Retinoblastoma) i AENAR (Associació Espanyola de nens i nenes afectats per Retinoblastoma) s'uneixen per realitzar la II Carrera Solidària Virtual pel Retinoblastoma els dies 6,7 i 8 de maig.

• Una delegació de la FOOT, encapçalada pel degà Joan Gispets, ha visitat la fira Expoóptica, celebrada a Madrid de l’1 al 3 d’abril.

• La FOOT participa al Congrés OPTOM 22, l'esdeveniment científic-professional més important del sector de l'Optometria en l'àmbit nacional i internacional.

• El període per presentar la sol·licitud per accedir a una beca general del Ministeri d’Educació i Formació Professional s’avança i s'haurà de sol·licitar del 30 de març al 12 de maig. Els estudiants de nou ingrés de grau i màster del curs 2022-2023 i els estudiants de la UPC que vulguin accedir a un dels ajuts, han de realitzar la sol·licitud tant si han decidit els estudis que cursaran com si no i, fins i tot, si no saben encara si el proper curs estudiaran a la universitat. Fora del termini, no podrà fer-se la sol·licitud.