Experts dels laboratoris de contactologia 2012: perfil acadèmic i professional

Sergio Sánchez, DOO, MSc

Professional Relations Manager per a la divisió de Vision Care Iberia a Bausch +Lomb

Sergio inicia la seva carrera docent al Centro de Optometría Internacional com Professor de Contactologia i Tutor del Màster en Optometria i Entrenament Visual Comportamental l'any 2006, tasca que compatibilitza amb tasques clíniques i projectes d'investigació en lents de contacte fins el 2012. La seva estada més important la realitza en el Sant Diego Center for Vision Care el 2006.

Tornar a les Jornades
Laura Oliveira (Bausch + Lomb)

Paulo Pinto, PhD

VC Customer Developer & Iberian Technical Director d'Alcon Vision Care
Llicenciat en Optometria i Ciències de la Visió per la Universitat do Minho, Portugal, Màster en Optometria i Neurociències per la Universitat de Manchester, UK i Doctorat en Ciències per la Universitat do Minho, Portugal. Docent d'Optometria a la Universitat do Minho, Portugal entre 2001 i 2008. Autor de diversos articles científics publicats en revistes internacionals. Actualment amb la funció de VC Customer Developer & Iberian Technical Director a la divisió de Vision Care d'Alcon®.
Aigua 2

Sergi Herrero, DOO, MsC

Serveis professionals de Conóptica
En Sergi  és membre de l’equip de serveis professionals de Conòptica des de l’any 2004, on exerceix com a co-responsable a les àrees tècniques i de formació de l’empresa. Ha escrit diversos articles per a revistes del sector, relacionats amb lents de contacte i va rebre el 1er premi "Gaceta Óptica" 2004 per una publicació científica. Actualment compagina la seva feina a Conòptica amb els estudis de Màster en optometria i Ciències de la Visió de l'EUOOT.
Sergi Herrero (Conóptica)

Manuel Gómez Serrano-Sánchez, DOO

Director tècnic de CooperVision Iberia
Actualment, en Manuel compagina la seva activitat professional amb l'activitat acadèmica com a professor de la Universidad Europea de Madrid. Anteriorment havia estat professor de la Universidad San Pablo CEU.
En Manuel és precursor del projecte My.Vision (lents de contacte per a nens i adolescents) per a Europa.
Així mateix, és autor de diferents articles i capítols de llibres de contactologia, hi ha estat ponent en diferents congressos i jornades d'òptica i optometria.

Manuel Gómez (CooperVision)

Cristina Monzón Melantuche, DOO

Directora tècnica d'Interlenco
La carrera professional de la Cristina s'ha desenvolupat en diversos laboratoris, exercint la direcció tècnica a empreses com Corlens, Hydron España i Alergan.

Tornar a les Jornades
Cristina Monzón Melantuche (Interlenco)

Elena Fraga Graells, DOO

Consultora d'Assumptes Professionals a Johnson & Johnson Vision Care
Des de la seva posició, l'Elena organitza i recolza la formació i la capacitació en lents de contacte. Des de setembre 2001 ha exercit diferents funcions a Johnsosn & Johnson Vision Care, totes elles relacionades amb l'adaptació i clínica de les lents de contacte.
Anteriorment, l'Elena va desenvolupar la seva activitat professional en una cadena nacional d'òptiques com a Directora tècnica i en un centre òptic independent.
Elena Fraga (Johnson & Johnson Visioncare)

Beatriz Fernández Valencia, DOO

Responsable de Serveis Professionals a mark'ennovy
Beatriz és responsable del departament de serveis professionals de mark’ennovy des de l'any 2006, coordinant i impartint nombroses accions formatives del laboratori en diferents països. Anteriorment ha exercit la seva professió en una coneguda empresa òptica a Regne Unit.
Aigua 2
darrera modificació: Setembre 2012
RSS RSS  Accessibilitat  Avís legal   FOOT.