Punt lila de la FOOT

Sou a: Inici / Antiga Estructura / La Facultat 2 / Punt lila de la FOOT

Punt lila de la FOOT

Les diferents administracions públiques són responsables de la protecció i la garantia dels drets fonamentals de la ciutadania, també als espais públics.

En aquest espai trobaràs la informació per a la prevenció de l’assetjament, l’abús i les agressions sexuals i masclistes als espais públics, així com d’assessorament i actuació en cas que se’n produeix alguna.

Què puc fer si pateixo o observo una situació d'assetjament?

Per resoldre, protegir-te i donar resposta davant d'una situació de presumpte assetjament sexual i/o per raó de sexe, orientació sexual, identitat de gènere o expressió de gènere, la UPC posa a la teva disposició protocols d'actuació i recursos d'assessorament i acompanyament.

Si necessites més informació, pots adreçar-te a

Persona de contacte de la FOOT:

Protocol de prevenció i actuació d'àmbit de l'estudiantat

Inclou les persones matriculades a la UPC o entitats del Grup UPC (grau, màster i doctorat) i l'estudiantat de programes d'intercanvi d'altres universitats que facin una estada d'intercanvi a la UPC.

Vídeo. Protocol UPC de prevenció i actuació contra l'assetjament