Sou a: Inici / Curs Actual / MATRÍCULA i Tràmits administratius / Transferència de crèdits

Transferència de crèdits

Definició de conceptes

En el marc dels estudis adaptats a l'Espai Europeu d'Educació Superior (Grau i Màster), la transferència de crèdits  comporta la inclusió, en els certificats acadèmics i en el Suplement Europeu al Títol de l'estudiant, de la totalitat dels crèdits obtinguts en altres ensenyaments oficials cursats amb anterioritat, sempre i que no hagin conduït a l’obtenció de cap títol oficial o hagin servit per a convalidar o reconèixer crèdits a la titulació a la que l'estudiant els vol transferir.

Característiques

Les assignatures transferides no computen a efectes d’obtenció del títol i en cap cas es tindran en compte a efectes de baremació de l’expedient.

És responsabilitat de l'estudiant  mantenir actualitzat el seu expedient, si ho desitja, amb els crèdits que es puguin transferir a partir d'estudis previs realitzats en altres universitats.     Per fer-ho haurà de presentar una sol·licitud a la Secretaria Acadèmica del centre en el que està cursant els estudis, d'acord amb les condicions que es detallen al següent apartat.

Procediment i terminis

Per a sol·licitar que siguin transferits al seu expedient actual crèdits realitzats en altres titulacions prèvies, cal que l'estudiant presenti una sol·licitud directament a la Secretaria Acadèmica de la FOOT durant els horaris d’atenció al públic

La instància ha d'anar acompanyada d'una Certificació Acadèmica Oficial expedida pel centre on es van cursar els crèdits que es volen transferir.

Normativa d'aplicació

Per als estudis de Grau en Òptica i Optometria.
Per als estudis de Màster en Optometria i Ciències de la Visió