Jornada de Portes Obertes virtuals

Per a futurs estudiants del Grau en Òptica i Optometria a la FOOT

Degut a l'emergència generada per la pandèmia de la COVID-19 i per seguir els protocols recomanats per les autoritats públiques, conscients de la importància de preservar la salut de la nostra comunitat i de col·laborar en la contenció del virus, hem hagut de suspendre la sessió de portes obertes programada pel dia 18 d’abril 2020.

Per a seguir en contacte amb tots els futurs estudiants interessats en els nostres estudis i per poder resoldre els vostres dubtes i inquietuds us volem oferir una alternativa: unes Portes Obertes Virtuals.

Sessió Portes Obertes Virtual

Es tracta de una sessió informativa “online” dels estudis de Grau en Òptica i Optometria, únics a Catalunya, per tal que tinguis l’oportunitat de conèixer la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa, així com per a que ens puguis fer arribar els teus dubtes, consultes i les puguem resoldre en temps real.

Inscripcions: Cal que us inscriviu prèviament enviant un e-mail a

Al trametre aquest correu electrònic dono el meu consentiment a la UPC per al tractament de les dades personals recollides en el mateix, tal com es descriu a la taula d'informació bàsica de protecció de dades d'aquest enllaç.

Lloc: ON LINE. Abans del dia de la sessió rebreu un correu electrònic amb un link per connectar-vos a la vídeo-conferencia.

Quan: dimarts 28 d’abril 2020 de 17 a 18h. (realitzada)

divendres 29 de maig 2020 de 16 a 17h. (realitzada)

És gratuït i pot assistir-hi qualsevol persona interessada, amb la seva família.

Mira el vídeo de la sessió aquí.

La sessió s'estructurarà en dues parts:

Primera part: 30- 40 minuts

• Benvinguda als assistents online
  • Presentació de la Facultat
  • Presentació dels estudis de Grau en Òptica i Optometria
  • Presentació del Centre Universitari de la Visió (Clínica de la FOOT)
  • Presentació general dels serveis universitaris de la UPC i Campus Terrassa: serveis informàtics i de biblioteques, residències RESA i transport públic

A càrrec de:

• Joan Gispets, Degà de la FOOT
  • Mireia Pacheco, Vicedegana de Relacions Internacionals, Promoció i Comunicació
  • Núria Vila, Cap d’Estudis del Grau
  • Núria Tomàs, Directora del Centre Universitari de la Visió.
  • Iman Belkadi, delegació d’estudiants

Segona part: 30 - 40 minuts

• Torn obert de preguntes, on podreu plantejar-nos tots els dubtes i consultes que tingueu.

Per poder seguir la sessió amb més facilitat, un cop accediu a la vídeo-conferencia, caldrà que apagueu els micros. Un cop iniciem el torn de preguntes, podreu escriure les vostres consultes i peticions de torn de paraula en el xat i aleshores podreu obrir d’un a un els micros per fer les consultes.

Diptic Grau

Díptic dels estudis

Millorem la Visió x millorar el Món.

Visió de FOOTur!

Us hi esperem!