Sou a: Inici / Futurs estudiants / Jornada de Portes Obertes / Jornada de Portes Obertes de Grau

Jornada de Portes Obertes de Grau

Per a futurs estudiants del Grau en Òptica i Optometria a la FOOT

Per a seguir en contacte amb tots els futurs estudiants interessats en els nostres estudis i per poder resoldre els vostres dubtes i inquietuds us volem oferir una alternativa: unes Portes Obertes Virtuals.

NOVES DATES!

JORNADES  PORTES OBERTES VIRTUALS  2022:

• 16 de febrer de 2022 a les 17:00h
  • 27 d'abril del 2022 a les 17:00h

JORNADA  PORTES OBERTES PRESENCIAL  2022:

• 30 d' abril del 2022 a les 10:30h
És gratuït i pot assistir-hi qualsevol persona interessada, amb la seva família.

Sessió Portes Obertes Virtual

Es tracta de una sessió informativa “online” dels estudis de Grau en Òptica i Optometria, únics a Catalunya, per tal que tinguis l’oportunitat de conèixer la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa, així com per a que ens puguis fer arribar els teus dubtes, consultes i les puguem resoldre en temps real.

Inscripcions: Cal que us inscriviu prèviament enviant un e-mail a  indicant la data d' assitència.

Al trametre aquest correu electrònic dono el meu consentiment a la UPC per al tractament de les dades personals recollides en el mateix, tal com es descriu a la taula d'informació bàsica de protecció de dades d'aquest enllaç.

Lloc: ON LINE. Abans del dia de la sessió rebreu un correu electrònic amb un link per connectar-vos a la vídeo-conferencia.

Sessió Portes Obertes Presencial

Tour en grups reduits per part de professors per les instal.lacions de la FOOT (laboratoris, aules, serveis, etc..) i del Centre Universitaria de la Visió (la clínica de la Facultat) gabinets optomètrics, espai muntatge i dispensing d'ulleres, sales proves complementàries, auditori, etc..

Inscripcions: Cal que us inscriviu prèviament enviant un e-mail a  indicant la data d' assitència.

La sessió virtual s'estructurarà en dues parts:

Primera part: 30- 40 minuts

• Benvinguda als assistents online
  • Presentació de la Facultat
  • Presentació dels estudis de Grau en Òptica i Optometria
  • Presentació del Centre Universitari de la Visió (Clínica de la FOOT)
  • Presentació general dels serveis universitaris de la UPC i Campus Terrassa: serveis informàtics i de biblioteques, residències RESA i transport públic

A càrrec de:

• Degà de la FOOT
  • Vicedegana de Relacions Internacionals, Promoció i Comunicació
  • Cap d’Estudis del Grau
  • Directora del Centre Universitari de la Visió.
  • Delegació d’estudiants

Segona part: 30 - 40 minuts

• Torn obert de preguntes, on podreu plantejar-nos tots els dubtes i consultes que tingueu.

Per poder seguir la sessió amb més facilitat, un cop accediu a la vídeo-conferencia, caldrà que apagueu els micros. Un cop iniciem el torn de preguntes, podreu escriure les vostres consultes i peticions de torn de paraula en el xat i aleshores podreu obrir d’un a un els micros per fer les consultes.

Diptic Grau

Díptic dels estudis

Millorem la Visió x millorar el Món.

Visió de FOOTur!

Us hi esperem!