Sou a: Inici / Futurs estudiants / Jornada de Portes Obertes / Jornada de Portes Obertes de Grau

Jornada de Portes Obertes de Grau

Per a futurs estudiants del Grau en Òptica i Optometria a la FOOT

Per a seguir en contacte amb tots els futurs estudiants interessats en els nostres estudis i per poder resoldre els vostres dubtes i inquietuds us volem oferir una alternativa: unes Portes Obertes Virtuals.

NOVES DATES!

JORNADES  PORTES OBERTES VIRTUALS DE GRAU  2024:

• 14 de febrer a les 17h
  • 10 d'abril a les 17h

JORNADES  PORTES OBERTES PRESENCIAL DE GRAU  2024:

• 20 d'abril a les 10.30h
Inscripcions: Cal que empleneu el següent formulari

Sessió Portes Obertes Virtuals

Es tracta de una sessió informativa online dels estudis de Grau en Òptica i Optometria, únics a Catalunya, per tal que tinguis l’oportunitat de conèixer la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa, així com per a que ens puguis fer arribar els teus dubtes, consultes i les puguem resoldre en temps real.

Sessió Portes Obertes Presencial

Tour en grups reduits per part de professors per les instal.lacions de la FOOT (laboratoris, aules, serveis, etc..) i del Centre Universitaria de la Visió (la clínica de la Facultat) gabinets optomètrics, espai muntatge i dispensing d'ulleres, sales proves complementàries, auditori, etc..

La sessió virtual s'estructurarà en dues parts:

Primera part: 30- 40 minuts

• Benvinguda, a càrrec de l’Aurora Torrents, Degana de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa.
  • Presentació de la Facultat i dels serveis universitaris de la UPC i del Campus de Terrassa: biblioteca, residències RESA i transport públic, a càrrec de Francisco J. Burgos, Vicedegà de Comunicació i Compromís Social.
  • Presentació dels estudis de Grau en Òptica i Optometria, a càrrec de Marc Argilés Sans, Vicedegà Cap d’Estudis de Grau.
  • Presentació del Centre Universitari de la Visió (CUV, Clínica de la FOOT), a càrrec de Núria Tomàs, Directora del CUV.
  • Presentació de la Delegació d’Estudiants de la FOOT, a càrrec de Estel Codina, en representació de la Delegada dels/les estudiants.
  • La FOOT des de dins, a càrrec de Marta Palou, alumna de 3r curs del Grau en Òptica i Optometria.

Segona part: 30 - 40 minuts

• Torn obert de preguntes, on podreu plantejar-nos tots els dubtes i consultes que tingueu.

Per poder seguir la sessió amb més facilitat, un cop accediu a la vídeo-conferencia, caldrà que apagueu els micros. Un cop iniciem el torn de preguntes, podreu escriure les vostres consultes i peticions de torn de paraula en el xat i aleshores podreu obrir d’un a un els micros per fer les consultes.

Diptic Grau

Díptic dels estudis

Millorem la Visió x millorar el Món.

Visió de FOOTur!

Us hi esperem!