Sou a: Inici / Curs actual / Serveis Informàtics / Correu i llistes de distribució

Correu i llistes de distribució

Correu, Calendari, Contactes, Xat i Videoconferència de la UPC

Des del 2020, les bústies de correu, calendari i contactes de la UPC estan al núvol de Google, però l'autenticació (login) es fa a la UPC, amb l'usuari i contrasenya de la intranet UPC, i el suport tècnic el continua oferint l'ATIC. Amb el canvi també s'ofereix el servei de correu a tot estudiant UPC.

Tota la Suite de Google disponible per a la Comunitat UPC:

El compte de Google permet accedir de forma gratuïta als serveis de Google descrits a l'acord G Suite for Education que ha signat la UPC: Gmail, Calendar, Contacte, Drive, Meet, Chat i Hangouts.

Aquest compte s'identifica amb una adreça de correu electrònic dins d'un domini. Tot i que el domini de PDI i PAS és diferent del dels estudiants, es poden compartir recursos entre ells.

Comptes del PDI i PAS

Domini: upc.edu

Compte: nom.cognom@upc.edu, a on "nom.cognom" és el mateix nom d'usuari que a les intranets UPC, i la contrasenya també.

Com s'obté? Al PDI i PAS de nou ingrés se li envia un correu electrònic a la bústia de correu personal facilitada en el moment de l'alta, en el que se l'informa de les credencials d'accés a les intranets, i una URL d'un sol ús, en la que podrà configurar la seva contrasenya d'accés.

Capacitat de la bústia a Google Suite: Il·limitat fins al juliol 2022, en que Google canviarà les condicions de llicenciament i limitarà l'espai de les comptes.

Comptes estudiants

Domini: estudiantat.upc.edu

Comptenom.cognom@estudiantat.upc.edu, a on "nom.cognom" és el mateix nom d'usuari que a ATENEA i que a les aules informàtiques de la FOOT, i la contrasenya també.

Fixeu-vos que heu de posar estudiantat i no estudiant

Com s'obté ?

• Els estudiants de nou ingrés obtindreu el compte en el procés d'admissió i primera matrícula.
  • Els estudiants que van iniciar els seuse estudis abans del 2020, ja s'us va donar d'alta el compte durant el confinament i la bústia de correu es va activar el juliol del 2020.
Capacitat de la bústia a Google Suite: 1Tb

Per obtenir un compte Google de la UPC per altres col.lectius Consulteu el procediment.

Per més informació consulteu: https://serveistic.upc.edu/ca/g-suite-for-education

Per qualsevol dubte, consulta o incidència relacionada amb la Suite de Google UPC, pots posar‐te en contacte amb el Centre d'Atenció TIC -ATIC- per telèfon (93.401.62.13) o per web http://www.upcnet.es/atic.

Llistes de distribució

El servei de llistes de distribució s'adreça al PAS de la FOOT i al PDI amb docència a la FOOT que necessita d'una llista de distribució com a eina de suport per a la realització de les seves tasques docents o de gestió.

Per peticions, incidències o consultes podeu adreçar-vos als Serveis Informàtics de la FOOT