Servei d'impressió

Es posa a disposició dels estudiants, PDI i PAS l'autoservei d'impressió, escaneig i fotocòpies, que oferix l'empresa CANON. Aquest servei està disponible en diferents llocs del Campus de Terrassa, així qualsevol membre de la comunitat UPC pot enviar a imprimir el seu treball i recollir-lo a l'equip multifunció Canon més proper.

Per identificar-vos en els equips multifunció Canon com als expenedors automàtics (Money Loaders), us caldrà el Carnet UPC o bé indicar les vostres credencials UPC.

Els estudiants per poder imprimir o fotocopiar, heu de tenir saldo disponible al vostre Carnet UPC (Com carregar saldo al Carnet UPC ?).

Equips multifunció a la FOOT

Planta 1: davant les Aules informàtiques - Ús públic

Planta 2: al costat de la porta 2.40 - Ús exclusiu PDI/PAS

Planta 3: Passadís interior - Ús públic

Utilització

Com puc enviar els treballs a l'equip multifunció ?

• Des dels PC's de la FOOT o CUV (en entorn Windows), enviant els treballs a la cua Repro-canon_win10 o a la cua Repro-canon (Windows 7 o anteriors). Podreu configurar l'enviament en el PC (simple/doble cara, vàries pàgines per cara, color o blanc i negre, etc.).
Important: Per poder imprimir, cal que a l’iniciar la sessió al PC us mostri el missatge “Impressora configurada”.

• Impressió Web: connectant-vos a la pàgina web https://reprocanon.upc.edu/ig (des de qualsevol ordinador i sistema operatiu, portàtils, aules, ...). Poseu el vostre nom d'usuari i contrasenya UPC, i seguiu els passos que us indica per a pujar els treballs (documents pdf).
  • Impressió mòbil: enviant documents en format pdf, com annexes, en un correu electrònic des de la vostra adreça de correu electrònic UPC a repromobil.canon@upc.edu.
  • Directament als equips multifunció Canon des de pendrive (documents pdf).

Una vegada enviats els vostres treballs a imprimir, us dirigiu a l'equip multifunció Canon més proper (o qualsevol altre dels que hi ha repartits pel Campus de Terrassa), i seguiu les instruccions per a imprimir.

Per a més informació del servei, consulteu la web: http://www.upc.edu/patrimoni/ca/concessions-i-serveis-externs/equips-multifuncio

Com carregar saldo al Carnet d'estudiant UPC ?

Podeu carregar saldo al vostre Carnet UPC als expenedors automàtics (Money Loaders) o als centres de reprografia. Els més propers són:

• Money Loader a la FOOT: ubicat a la planta 2, davant de Secretaria.
  • Centre de Reprografia de la ESEIAAT: Edifici TR5 - planta 0.

El saldo estarà disponible al vostre Carnet UPC passats 15 minuts des de la recàrrega.

Per més informació, consulteu el Procediment recàrrega de saldo Money Loaders(obriu en una finestra nova)

Incidències

Incidències Canon

Qualsevol incidència amb els equips multifunció Canon heu de contactar amb el Centre de Reprografia de la ESEIAAT:

Edifici TR5 - planta 0
C/ Colom, 11
08222 Terrassa
Tel: 93.739.81.05 (intern 98105)
Correu electrònic: reprocanon.ct@upc.edu

Horari:

• Habitual: De dilluns a divendres de 10:00 a 17:00h
  • Estiu: Del 15 al 31 de Juliol de 9:30 a 14:30h