Sou a: Inici / Esdeveniments / Xerrada: Nutrición y aspectos nutricionales que favorecen la Visión

Xerrada: Nutrición y aspectos nutricionales que favorecen la Visión

16/11/2016 de 12:00 a 13:00
Auditori Joan Salvadó. Passeig vint - i - dos de juliol, 660. Terrassa
Afegeix un esdeveniment al calendari

Activitat: "Nutrición y aspectos nutricionales que favorecen la Visión"

Ponent: César Urtubia, professor de la FOOT

Dia: dimecres 16 de novembre

Hora: de 12:00 a 13:00h

Lloc: auditori Joan Salvadó de la Facultat d'Òptica i Optometria (Passeig vint - i - dos de juliol, 660. Terrassa)

Dirigida a: comunitat universitària i públic en general

El professor Urtubia abordarà alguns dels aspectes més rellevants del que ha de ser una nutrició adecuada, incidint en la descripció dels principals nutrients que poden influir en l'estat de la salut visual i ocular.

Activitat emmarcada en la 21a Setmana de la Ciència

SC16

Durant la Setmana de la Ciència se celebraran tot un munt d’activitats de divulgació científica arreu del nostre territori. Jornades de portes obertes, exposicions, xerrades, jocs, tallers científics… tot un ventall de possibilitats al teu abast.

Enguany els temes centrals de l’edició d’enguany són, d’una banda, els llegums, amb motiu de la celebració de l’Any Internacional dels Llegums; la cartografia, amb motiu de la celebració de l’Any Internacional del Mapa; i la relació global/local amb motiu de la celebració de l’Any Internacional de l’Entesa Mundial.

La Setmana de la Ciència és una iniciativa coordinada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.