Sou a: Inici / Notícies / Notícies

Màster en Optometria i Teràpia Visual
Forma't a la UPC amb professionals de prestigi internacional i descobreix noves tècniques de diagnòstic avançat en tractament optomètric.
Busquem becaris/es! Oferta de places per participar al Saló de l'Ensenyament 2020
Us informem que ja està oberta la convocatòria de la beca del Saló de l'Ensenyament 2020, que se celebrarà del 18 al 22 de març de 2020. Necessitem becaris/es de grau de la FOOT per a l'atenció informativa dels nostres estudis al públic, a l'estand general de la UPC.
Busquem becari/a! Oferta de quatre places per participar al Saló de l'Ensenyament 2019
Es necessiten quatre estudiants de grau o màster per realitzar tasques d'informació a l'estand de la FOOT per al Saló de l'Ensenyament. Termini per fer la sol·licitud: 25 de febrer
La FOOT gradua 92 nous professionals de la salut visual
El passat dijous 14 de febrer, a les 19.30 hores, la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) va lliurar el títol a 73 graduats en Òptica i Optometria així com a 19 titulats del Màster universitari en Optometria i Ciències de la Visió. L'acte de graduació va ser presidit pel degà de la FOOT, Joan Gispets, i el president del Col·legi Oficial d'Òptics i Òptiques Optometristes de Catalunya, Alfons Bielsa. El padrí de la promoció va ser Lyndon Jones, de la University of Waterloo (Canadà), que va rebre el Premi a l'Optometrista de l'Any, 2015. L'escriptor Oriol Quintana va impartir la conferència ‘Filosofia per una vida pitjor’. El grup musical ‘Baétulo Duo’ va ser qui va amenitzar la vetllada.
Entrevista al professor Andrés Marrugo: “Investigar solo es imposible”
Parlem amb el professor Andrés Marrugo, de la Universitat Tecnològica de Bolívar (UTB) a Cartagena de Indias (Colòmbia), que ens visita durant un mes de 2019 i ens ha parlat sobre el "Processament digital d'imatge mèdica oftalmològica: èxits i reptes actuals "en la seva conferència del 31 de gener a la FOOT.
OPTICA2000 - Protocol de Gabinet Optomètric (P.GO)
OPTICA2000, empresa membre del Patronat de la FOOT, posa en marxa un Protocol de Gabinet Optomètric (P.GO)
1a Milla Mundial dels Miops
El 20 de gener de 2019 a les 11:00 del matí, el barri de Sant Antoni de Barcelona acollirà la Miopmilla, 1a edició de la Milla Mundial dels Miops.
11 de febrer: Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència
L'Assemblea General de les Nacions Unides va declarar l'11 de febrer el Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència, en reconeixement al paper clau que el gènere femení exerceix en la comunitat científica i la tecnologia.
Sessió d'acollida del nou estudiantat del curs 2019-20
El passat dilluns 9 de setembre va tenir lloc la sessió d'acollida del curs 2019·20 dirigida al nou estudiantat de grau i màster.