Notícies del lloc
  • El proper divendres 29 de maig, a les 16:00h., es realitzarà una sessió informativa online en relació als estudis de Grau en Òptica i Optometria. Cal inscripció prèvia.

• Consulta a l'estudiantat sobre la situació excepcional de docència no presencial del 2Q del curs 2019-20.

• El passat 13 de maig es va realitzà una sessió informativa online en relació als estudis de Màster vinculats a la FOOT. En aquesta notícia trobareu la informació de cada Màster.

• Poca llum, patis interiors i molta pantalla! Còm afecta el confinament a la visió? El següent article ens proposa unes senzilles normes d'higiene visual per tal d'evitar molèsties oculars durant el confinament.

• El passat dijous 13 de febrer, a les 19.00 hores, la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) va lliurar el títol a 86 graduats en Òptica i Optometria així com a 23 titulats del Màster universitari en Optometria i Ciències de la Visió. L'acte de graduació va ser presidit per la vicedegana de formació per a professionals de la FOOT, Aurora Torrents, i el president del Col·legi Oficial d'Òptics i Òptiques Optometristes de Catalunya, Alfons Bielsa. El padrí de la promoció va ser el professor José Manuel González-Méijome, de la Universidade do Minho (Portugal), que va rebre el premi a l'optometriste de l'any 2016. El Sr. Ousman Umar, fundador de l’ONG NASCO Feeding Minds va impartir la conferència "Viatge al país dels blancs: el camí cap a l'educació". El grup musical ‘Duo Priorat’ va ser qui va amenitzar la vetllada.

• La UPC suspèn les activitats lectives presencials seguint les indicacions del Govern de la Generalitat de Catalunya.

• A la citada publicació, es recull les declaracions del Degà de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa, Joan Gispets i Parcerisas i un publireportatge sobre el control de la miopia que es fa al Centre Universitari de la Visió de la UPC.

• Adaptació GRATUITA de lents de contacte a les nostres clíniques (CUV). Estàs interessat en fer servir lents de contacte?. Vols fer servir lentilles per fer activitat esportiva o a l'aire lliure?. Saps d'algun amic o familiar, que hi pugui estar interessat? Diga'ls-hi!

• Comencen les sessions formatives i trobada amb empreses, del 10 al 14 de febrer. Si no tens equip, encara estàs a temps de trobar-ne, inscrivint-te a les formacions!

• Enguany s’ha fet entrega de la Distinció d’Honor de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa al Sr. Francisco Prats.