Sou a: Inici / Notícies / Màster en Optometria i Teràpia Visual

Màster en Optometria i Teràpia Visual

Forma't a la UPC amb professionals de prestigi internacional i descobreix noves tècniques de diagnòstic avançat en tractament optomètric.

El Màster en Optometria i Teràpia Visual respon a la necessitat detectada per l'Associació Catalana d'Optometria i Teràpia Visual (ACOTV) i la Facultat d'Óptica i Optometria de Terrassa (FOOT) d'aportar a tots els òptics optometristes interessats formació en noves tècniques dins l'àmbit del diagnòstic avançat en problemes visuals (disfuncions binoculars, acomodatives, estrabismes, ambliopia i dany cerebral), així com en el processament de la informació visual relacionada amb els problemes d'aprenentatge. A més, els estudiants rebran formació en tècniques d'investigació científica, generant valor afegit a la professió optomètrica a partir d'una base teòrica, pràctica i científica.

En aquest màster s'estudiaran totes les tècniques de diagnòstic i tractament que s'estan utilitzant actualment en el camp de l'entrenament visual. Es tractaran a partir de l'evidència científica disponible per cada tècnica, així com de l'experiència professional dels diferents ponents.

El màster comptarà amb professorat internacional que aportarà la seva expertesa. També inclou la realització de pràctiques clíniques en centres optomètrics.

Aquest màster és un títol propi no oficial, expedit per la Universitat Politècnica de Catalunya.

Impulsat per:

Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa