Sou a: Inici / Recerca i Empreses / El Patronat de la FOOT

El Patronat de la FOOT

L'any 2007, la FOOT va posar en marxa un Patronat integrat per representants dels estaments universitari, institucional, professional i empresarial amb la missió d’actuar com un consell assessor que, recollint les demandes de la societat, ajudés a articular-les dins  l’activitat acadèmica de la Facultat.

D’ençà, que el Patronat de la FOOT treballa per contribuir a prestigiar el sector de l'òptica i l'optometria, mitjançant la posada en marxa de projectes específics impulsats per l'Assemblea de patrons.

Des d’aquest enllaç accedireu al text refòs del reglament del Patronat.

El projecte fundacional del Patronat fou la posada en marxa de la modalitat semipresencial de la diplomatura i posteriorment el grau en òptica i optometria. En l'actualitat, el Patronat treballa en el següent projecte:

• Projecte: "Desenvolupament Professional"

Projecte - Desenvolupament Professional

El Patronat ha encarregat a la Facultat la realització d'un estudi sobre el cost-eficiència de l'ús de fàrmacs diagnòstics per part dels òptics optometristes i els seus beneficis en termes de salut pública, mitjançant un control més efectiu de determinades condicions de la salut visual de la població, com ja passa en diversos països del nostre entorn, referents a la pràctica de l'optometria.

A més, el Patronat fomenta el desenvolupament de pràctiques externes de les i els estudiants de grau en establiments d'òptica, organitza la fira anual d'ocupació de la Facultat (FOOT Talent Day) i en el actualització del seu web d'ofertes laborals (Món laboral). Així mateix, el Patronat afavoreix les col·laboracions bilaterals o multilaterals entre els seus membres en projectes específics.

optometrista del año 2024

Membres del Patronat de la FOOT

Administracions

UPC (1).pngAjuntamentdeTerrassa.png