Certificats acadèmics

Definició de conceptes

El certificat acadèmic és un document oficial on es certifiquen totes les dades acadèmiques d'un estudiant segons consten al seu expedient.

Característiques

Existeixen dos tipologies de certificats

•  el Certificat Acadèmic Personal, que és el que es tracta en aquest procediment
  •  el Certificat Acadèmic Oficial, que és el que s'expedeix en els casos de trasllat d'expedient. Per a obtenir informació sobre aquest últim, cal consultar directament el tràmit Trasllat d'expedient.

Procediment i terminis

El certificat acadèmic es pot sol·licitar en qualsevol moment de l'any que l'estudiant el necessiti.

Per presentar la sol·licitud, l'estudiant haurà de presentar una instància bé directament a secretaria, durant els horaris d’atenció al públic o bé a través de l’aplicació informàtica eSecretaria

Si no tens accés a l'eSecretaria  però tens dificultats per presentar-te personalment a l'Escola pots presentar la instància a l'adreça de correu electrònic gestio.academica.foot@upc.edu En aquest cas, caldrà que adjuntis al missatge  una còpia escanejada del teu DNI vigent.

L'expedició d'un certificat acadèmic comporta el pagament d'una taxa (entre 27 i 29€), que es pot pagar:

• amb targeta de crèdit a la mateixa Secretaria Acadèmica del Centre
  • en efectiu, amb el full de pagament que et lliuraran a la Secretaria i que hauràs d’abonar a Caixabank. Si estàs fent el tràmit per correu, contacta amb la Secretaria (93 739 83 59)

Quan i com es pot recollir el certificat

El certificat s'haurà de recollir directament a la Secretaria del centre, després d'un mínim de 5 dies hàbils des de la data de la sol·licitud i pagament. Es pot fer personalment entregant el resguard de pagament de la taxa i presentant el DNI o bé també el pot recollir una altra persona en nom de l'estudiant aportant:

• l'autorització del titular signada
  • el seu DNI i una fotocòpia del DNI del titular
  • el rebut  de pagament

Reconeixement de signatures als certificats acadèmics

Per a qualsevol dubte que tingueu de caire acadèmic, és a la vostra disposició el següent telèfon: 93 739 83 59.