Curs 2019/20. Matrícula de tardor estudiants de cursos anteriors

Calendari d’Avaluació Curricular 2018/19-2  i matrícula 2019/20

GRAU EN ÒPTICA I OPTOMETRIA

MATRÍCULA: Estudiants no nous: 24 i 25 de juliol, per internet, segons l’ordre assignat a e-secretaria.

MÀSTER UNIVERSITARI EN OPTOMETRIA I CIÈNCIES DE LA VISIÓ 2012  (60 ECTS)

PRÀCTIQUES ACADÈMIQUES EXTERNES (PAEs) i RECONEIXEMENT d’ALTRES ACTIVITATS

• 26 de juny de 2019, darrer dia per:  (excepte estudiants amb beca)

- matricular les PAEs estiu 2019 (corresponen al 2018/19-2)

- lliurar l’informe de les PAEs a avaluar

- sol·licitar el reconeixement per experiència laboral i/o altres activitats

• 13 de juliol de 2019, darrer dia per sol·licitar (eSecretaria) la incorporació de PAEs a la matrícula 2019/20-1

PERMANÈNCIA  Tràmit per la eSecretaria

• 14.06.19 al 29.06.19

-Sol·licitar "no aplicar el paràmetre de rendiment"

-Facilitar informació a la Comissió Avaluació Curricular

• 10.07.19  publicació dels estudiants afectats per la normativa de permanència (no apte de 1r any o de Fase Inicial, i afectats pel paràmetre de rendiment  -paràmetre alfa-)

AVALUACIÓ CURRICULAR:
el 5 de juliol de 2019   REUNIÓ DE LA COMISSIÓ PER A L’AVALUACIÓ  CURRICULAR  (publicació resultats el 10 de juliol)

SOL·LICITUD DE TÍTOL

Si es vol fer el tràmit al mes de juliol, excepte els dies de matricula 17,18,24,25,26 juliol, cal consultar el següent enllaç tràmit Nou període de sol·licitud, a partir del 16.09.2019.

COM REALITZAR LA MATRÍCULA

per INTERNET, a través d'eSecretaria

• als estudis de Màster la matrícula és anual.

• als estudis de Grau la matrícula és quadrimestral (al Juliol i Febrer)

QUAN: els dies 24 i 25 de juliol de 2019, segons dia i hora assignats a l'ordre de matrícula que es publicarà a e-secretaria el 12 de juliol.

ORDRE DE MATRÍCULA:    Al següent document es pot consultar els criteris que es tenen en compte a l'hora d'establir l'ordre de matrícula.   [Criteris per a establir l'ordre de matrícula].

PAGAMENT: Si el quadrimestre passat no tenies el pagament domiciliat i ara vols fer-lo domiciliat i/o fraccionat, caldrà complimentar a la e-secretaria l'ordre SEPA i lliurar l'original signat a la Secretaria de la FOOT

Normatives a tenir en compte

• Les assignatures del  primer i del segon quadrimestre del estudis (assignatures de la 370501 a la 370509)  forçosament s’han de matricular al mateix grup.  La resta d'assignatures, les podeu matricular a qualsevol grup, però és preferible matricular totes al mateix grup.
  • No poden matricular-se assignatures noves deixant-ne de pendents (tret que la nota sigui igual o superior a 4)
  • Màxim de crèdits a matricular per quadrimestre és 36 (no hi ha límit mínim), aquest límit no s’aplica durant la Fase Inicial dels estudis. Als estudis de Màster no hi ha límitació de crèdits.

• PAEs: (Pràctiques acadèmiques externes) si voleu matricular PAEs per al 2019/20 i que se us incloguin a la matrícula, caldrà que ho sol·liciteu per la eSecretaria (tràmit “afegir UD a la matrícula” indicant el nombre de crèdits PAEs a matricular i el nombre de crèdits que en total matriculareu.  Si el nombre és superior a 36, cal sol·licitar permís per matricular més crèdits)

a) aprovats TOTS els crèdits obligatoris (excepte en els estudis de Máster)

b) matriculats tots els crèdits optatius pendents per acabar la carrera, incloses les PAEs:   Això  implica que si es tenen matriculades i  NO AVALUADES les PAEs, per poder matricular el TFG, prèviament caldrà demanar-ho (eSecretaria ---  ALTRES,   text: “sol·licito matricular el TFG amb PAEs pendents avaluar”  i a la matrícula contestar que NO matricula els darrers crèdits de la carrera).

MOLT IMPORTANT: Grups de matrícula del Treball final de Grau: si el TFG és de 18+6, t’has de matricular al grup acabat en 06; si és de 24, et correspòn el grup 24.

IMPRESCINDIBLE PER A PODER REALITZAR LES PRÀCTIQUES CLÍNIQUES: Certificat de Delictes Sexuals

Aspectes importants abans de la matrícula

del 16 de juny al 4 de juliol es pot sol·licitar (exclusivament per la e-Secretaria apartat TRÀMITS):

• Si no t'has matriculat el quadrimestre passat, sol·licitar ser inclòs en l’ordre de matrícula.
  • Consulteu al vostre expedient si figuren reflectides correctament les condicions econòmiques (família nombrosa vigent, borsa de matrícules d'honor...).  Si ha caducat el títol de Família Nombrosa, haureu de presentar  abans del 15 de juliol, a la Secretaria, l'original+fotocòpia del document de la renovació; en cas contrari s'haurà d’abonar la totalitat de la matricula i sol·licitar, si escau, devolució de preus públics dins els terminis establerts.
  • Afegir UD (assignatures) al potencial de matrícula

• Ampliar el màxim permès de crèdits a matricular (si voleu matricular més de 36 crèdits)

• Poder matricular TFG amb PAEs pendents

• Treure l'obligatorietat de matricular una assignatura

Resolució el 11 de juliol de 2019

Modificació de la matrícula

Canvi de grup, d'assignatura, etc....Els tràmits s'han de realitzar exclusivament per la e-Secretaria, a l'apartat TRÀMITS, durant el termini següent: Sol·licituds els dies  24 i 25 de juliol, Resolució el 29 de juliol.

IMPORTANT: Els canvis de grup per motius laborals seràn denegats.

La carpeta de matrícula es pot recollir a la Consergeria de la FOOT presentant l'imprès de la matrícula.

Informació important per a la matrícula (preus, beques, pagament, preguntes freqüents)

Horaris (pendents d'aprovació)