Sou a: Inici / Curs actual / MATRÍCULA i Tràmits administratius / MATRÍCULA / Curs 2023/24. MATRICULA de tardor estudiants de cursos anteriors

Curs 2023/24. MATRICULA de tardor estudiants de cursos anteriors

Calendari matrícula 2023/24 i d’Avaluació Curricular 2022/23-2

GRAU EN ÒPTICA I OPTOMETRIA

MATRÍCULA: 25 i 26 de juliol, per internet-automatricula, segons l’ordre assignat a e-secretaria.

Els estudiants del pla 2020 fan matricula ANUAL (QT+QP)

MÀSTER UNIVERSITARI EN OPTOMETRIA I CIÈNCIES DE LA VISIÓ

MATRÍCULA:  25 i 26 de juliol, per internet-automatricula, segons l’ordre assignat a e-secretaria.

RECONEIXEMENT d’ALTRES ACTIVITATS

1 de juliol, darrer dia per sol·licitar el reconeixement per experiència laboral i/o altres activitat

PERMANÈNCIA  Tràmit per la eSecretaria

En cas de no superar la FASE INICIAL en el termini de 2 anys (4 anys per via lenta) es pot sol·licitar un curs extra a través d'instància

AVALUACIÓ CURRICULAR: dies en que se reunirà la Comissió per a l'Avaluació Curricular

plan 2009: 12/7

plan 2020: 20/7

SOL·LICITUD D'EXPEDICIÓ DE TÍTOL

Un cop tancat l'expedient a la teva e-secretaria, pots tramitar el títol online. Consultar el següent enllaç tràmit

Com he de realitzar la matrícula?

La matrícula es realitza exclusivament per INTERNET, a través de la eSecretaria

• Per als estudis de Màster la matrícula és quadrimestral.

• Per als estudis de Grau 2020 la matrícula és anual. El pla 2009 en extinció té matricula quadrimestral

QUAN: els dies 25 i 26 de juliol, segons dia i hora assignats a l'ordre de matrícula que es publicarà a e-secretaria el 24 de juliol.

ORDRE DE MATRÍCULA:   Al següent document es pot consultar els criteris que es tenen en compte a l'hora d'establir l'ordre de matrícula.   [Criteris per a establir l'ordre de matrícula].

PAGAMENT: Si el quadrimestre passat no tenies el pagament domiciliat i ara vols fer-lo domiciliat i/o fraccionat, caldrà complimentar a la e-secretaria l'ordre SEPA i pujar el document signat per a la seva validació.

Normatives a tenir en compte

• Les assignatures del mateix quadrimestre del estudis forçosament s’han de matricular al mateix grup o que no tingui incompatibilitats.
  • No poden matricular-se assignatures noves deixant-ne de pendents (tret que la nota sigui igual o superior a 4)
  • Abans de planificar la matrícula, consultar el quadre de requisits i incompatibilitats Grau pla 09 y Grau pla 2020
  • Màxim de crèdits a matricular per quadrimestre és 36 (no hi ha límit mínim)
  • Matrícula del treball de final estudis: s'ha de tenir un treball en situació "inscrit i acceptat" i tenir superats i/o matriculats TOTS els crèdits obligatoris i optatius.

IMPRESCINDIBLE PER A PODER REALITZAR LES PRÀCTIQUES CLÍNIQUES: Certificat de Delictes Sexuals

Aspectes importants abans de la matrícula

del 16 de juny al 1 de juliol es pot sol·licitar (exclusivament per la e-Secretaria apartat TRÀMITS):

• Si no t'has matriculat el quadrimestre passat, sol·licitar ser inclòs en l’ordre de matrícula.
  • Afegir UD (assignatures) al potencial de matrícula

• Ampliar el màxim permès de crèdits a matricular (si voleu matricular més de 36 crèdits)

• Treure l'obligatorietat de matricular una assignatura

Resolució el 20 de juliol

Modificació de la matrícula

Canvi de grup, d'assignatura, etc....Els tràmits s'han de realitzar exclusivament per la e-Secretaria, a l'apartat INSTÀNCIES>sol·licituds, durant el termini següent: Sol·licituds els dies 25 al 28 de juliol, Resolució al setembre. IMPORTANT: Els canvis de grup per motius laborals seran denegats.

Horaris

Informació important per a la matrícula (preus, beques, pagament, preguntes freqüents)