Sou a: Inici / Esdeveniments / 1a edició Premi d'escriptura Arxiu ETSAB

• 1a edició Premi d'escriptura Arxiu ETSAB
  • 2020-12-15T00:00:00+01:00
  • 2020-12-15T23:59:59+01:00

Amb motiu del cinquantè aniversari de la UPC, el premi d’escriptura Arxiu ETSAB es proposa explorar els límits narratius d’un dels millors arxius al voltant de l’ensenyament de l’arquitectura a Europa des del segle XVIII: el fons gràfic de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona.

Quan
15/12/2020
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Amb motiu del cinquantè aniversari de la UPC, el premi d’escriptura Arxiu ETSAB es proposa explorar els límits narratius d’un dels millors arxius al voltant de l’ensenyament de l’arquitectura a Europa des del segle XVIII: el fons gràfic de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona.

La primera edició del premi d’escriptura Arxiu ETSAB se centra en el registre gràfic de la classe de dibuix de l’arquitecte Josep M. Jujol (1879-1949). Arquitecte per l’ETSAB (1906).

Per a inscriure’t al premi d’escriptura ARCHIVE SERIES — 1, omple aquest formulari.

1a edició Premi d'escriptura Arxiu ETSAB