Sou a: Inici / Esdeveniments / Seminari: "Testimonis de resistències a la Islamofòbia amb ulls de dona a Terrassa"

02/11/2016 de 12:00 a 13:00
Aula de dibuix de la FOOT
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Us comuniquem que comencen un cicle de seminaris titulat "Resistències a la Islamofòbia amb ulls de dones" que se celebraran del 2 al 30 de Novembre a la UPC organitzades per l'Institut de les Desigualtats, Càtedra UNESCO Salut Visual (UPC), l’Associació Hèlia i Musulmanes contra la islamofòbia.

El primer, tindrà lloc el proper dimecres dia 2 de Novembre a la FOOT

Participen: Yousra El Gharrich (estudiant UB), Cheima El Jebary Amisnaou (Joventud Multicultural Musulmana) i Najat Azzouzi (Musulmanes Contra la Islamofòbia). També participarà estudiantat de la facultat.

Lloc: aula de dibuix de la FOOT

Data: dimecres 2 de novembre

Hora: de 12:00 a 13:00h

Organitza: Institut de les Desigualtats, Càtedra UNESCO Salut Visual (UPC), l’Associació Hèlia i Musulmanes contra la islamofòbia.

Col·laboren: Centre de Cooperació al Desenvolupament (UPC), Agència Catalana de Cooperació al
Desenvolupament (Generalitat de Catalunya) i Fundació Ferreruela Sanfeliu.