Sou a: Inici / Esdeveniments / Concurs Internacional de Radioaficionats

• Concurs Internacional de Radioaficionats
  • 2020-12-15T00:00:00+01:00
  • 2020-12-15T23:59:59+01:00

Diploma obert a nivell Internacional, es realitzarà entre els dies 15 i 30 de desembre, amb la participació dels radioaficionats de tota la península, que col·laboraran des dels diferents punts de la geografia per promocionar la nostra Universitat en el 50è Aniversari.

Quan
15/12/2020
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Diploma obert a nivell Internacional, es realitzarà entre els dies 15 i 30 de desembre, amb la participació dels radioaficionats de tota la península, que col·laboraran des dels diferents punts de la geografia per promocionar la nostra Universitat en el 50è Aniversari.

Organitzat per l'EETAC i la Unió de Radioaficionats Espanyols representada per les diferents seccions de radioaficionats distribuïdes arreu del territori, la finalitat és la promoció de la nostra Universitat, fen el més extens possible la participació de radioaficionats de tot el món.

Qualsevol radioaficionat amb llicència en vigor que pertanyi a la UPC i que vulgui participar com a operador de l'indicatiu especial
, a qualsevol banda i modalitat, ha d'enviar un email a: 50.aniversario.eetac@upc.edu, indicant: n
om i cognoms, indicatiu, email, telèfon de contacte.

Serà possible contactar amb l'estació amb indicatiu especial AO50UPC des de les diferents bandes i modes dintre de les bandes reservades per a radioaficionats, (HF, VHF, UHF, satèl·lit i en mode SSB, FM, CW i MGM).

Les estacions de radioaficionat de qualsevol país del món podrà contactar amb les nostres estacions amb el distintiu especial:

• Tot radioaficionat que contacti amb les nostres estacions, rebran confirmació a través de targeta QSL, també es confirmarà via eQSL i LoTW.

• Tot radioaficionat que contacti amb la nostra estació disposarà de confirmació del mateix diàriament a través de la WEB, poden veure els contactes realitzats i confirmats amb les diferents bandes i modes.

Els diplomes de les diferents categories i modalitats es podran baixar directament des de la pàgina WEB segons els contactes realitzats.

Les 20 estacions que més contactes realitzin amb les diferents bandes i modes rebran una medalla commemorativa del 50è aniversari de la nostra Universitat.