Sou a: Inici / Esdeveniments / Conferència Reconstrucció 3D de superfícies per microscòpia interferencial. Aplicació a lents intraoculars.

Aquesta activitat s'enmarca dins la Commemoració del Dia Internacional de la Llum - 2019

Quan
08/05/2019 de 12:00 a 14:00
On
Sala d'Audicions FOOT (TR8)
Afegeix un esdeveniment al calendari
  • Ponent: Hernando Altamar Mercado
  • Lloc: Facultat d'Òptica i Optometria (FOOT - TR8), Campus UPC - Terrassa
  • Dia i hora: Dimecres, 8 de maig. Hora: 12:00 h

Sinopsi: Reconstrucció Robusta de Superfícies Aplicant un Criteri d'Enfocament en Microscòpia interferencial de Rastreig amb Llum Blanca. La xerrada inclou una presentació breu de la facultat i grup del professor a la Universitad Tecnológica de Bolívar (UTB, Colòmbia), així com un exemple d'aplicació de la tècnica a la caracterització de lents intraoculars.

Presentació del ponent: Hernando Altamar Mercado és professor de la Facultat de Ciencias Básicas (Dep. Física) i membre del grup de recerca en Física Aplicada i Processament d'Imatges i Senyals (FAPIS) de la UTB. El professor Altamar és Llicenciat en Matemàtiques i Física per la Universidad del Magdalena - Colòmbia. Va rebre el grau de Magister en Física a la Universidad Industrial de Santander (UIS), on va desenvolupar el seu treball de recerca en microscòpia interferencial amb el Grup d'Òptica i Tractament de Senyals (GOTS). Actualment, cursa estudis de Doctorat en Enginyeria de la UTB, treballant en l'avaluació i processament robust de patrons de Franges de Interferència. Actualment, està desenvolupant una estada de recerca en el grup GOAPI de la UPC.