Sou a: Inici / Esdeveniments / Cooperació per al Desenvolupament a l'ADN de la UPC

Cooperació per al Desenvolupament a l'ADN de la UPC

Quan
03/03/2021 de 12:00 a 14:00
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal
La xerrada 'Cooperació per al Desenvolupament a l'ADN de la UPC' és una introducció a l’origen, tarannà i impacte de la UPC en la cooperació universitària. Es posaran en manifest les diverses activitats de cooperació al desenvolupament dutes a terme pels professors i estudiants de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona. Inclourà temes de recerca, treballs finals de grau, i activitats de cooperació desenvolupades.

La presentació anirà a càrrec d'Agustí Pérez Foguet, professor de l'Escola de Camins, catedràtic a l’àmbit d'Enginyeria i Arquitectura, expresident de la Federació Espanyola d'Associacions d'Enginyeria Sense Fronteres i membre del consell del Centre de Cooperació per al Desenvolupament de la Universitat Politècnica de Catalunya.