Sou a: Inici / Esdeveniments / Fora Barreres! Mapathon d'accesibilitat

Fora Barreres! Mapathon d'accesibilitat

Quan
03/12/2021
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Fora barreres! Mapathon d'accesibilitatDescarregarQuan03/12/2021OrganitzaGabinet d'Innovació i ComunitatLocalitatA diversos punts dels municipis de Barcelona, Badalona, Cardedeu, Cervelló, Lliçà d'Amunt, Montmeló, Sabadell i TerrassaAdreça webhttps://canviaelmon.upc.edu/ca/mapathon

La Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) impulsa una acció col·laborativa amb motiu del dia mundial de les persones amb discapacitat, que tindrà lloc a diverses localitats, el 3 de desembre de 2021. L'activitat compta amb l'estudiantat de la universitat que participa com a voluntari en la mapathon.

La mapathon és una activitat que permet recollir informació sobre l’accessibilitat d’un espai determinat a través de la participació d’un grup que geolocalitza punts clau en un mapa, ajudat de tecnologia. Entre els espais, l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona (EPSEB) formarà part dels emplaçaments que participen en l'activitat. També, es realitzaran mapejats per analitzar punts conflictius d'accessibilitat a diversos espais dels municipis participants: Barcelona, Badalona, Cardedeu, Cervelló, Lliçà d'Amunt, Montmeló, Sabadell i Terrassa.