Sou a: Inici / Esdeveniments / Jornades de lents oftàlmiques 2016

Jornades de lents oftàlmiques 2016

21/11/2016 de 09:00 a 14:00
Auditori Joan Salvadó. Centre Universitari de la Visió
Afegeix un esdeveniment al calendari

Formació continuada clínica d'alt nivell en lents oftàlmiques a Terrassa

L'ús de lents oftàlmiques ofereix un ampli ventall de possibilitats per a la compensació o el tractament del defecte refractiu, depenent dels materials i els paràmetres emprats. Les jornades estaran enfocades a la resolució de problemes per a l'usuari final o a la millora de la seva qualitat visual.

L'intercanvi d'opinions entre professionals, així com la possibilitat de poder interactuar amb els propis directors tècnics dels laboratoris que comercialitzen els productes, enriquirà la dinàmica de les jornades i aportarà opcions immediatament aplicables al treball diari dels professionals de la salut.

Data: dilluns 21de novembre
Horari: 9:00 - 14:00h
Lloc: Auditori Joan Salvadó. Centre Universitari de la Visió

Transmissió en stream: Portal Media Terrassa

Participació a través de twitter: missatges a @cuv_upc amb l'etiqueta #JLO16

Inscriu-te a les Jornades abans de l'11 de novembre i vine amb 10 ulleres per contribuir a l'acció social del Centre Universitari de la Visió!

Les places s'assignaran per rigorós ordre d'inscripció i fins esgotar l'aforament.

Programa i inscripcions