Sou a: Inici / Esdeveniments / Jornades no presencials sobre Innovació Tecnològica en Enginyeria Industrial

Jornades no presencials sobre Innovació Tecnològica en Enginyeria Industrial

01/03/2021 11:00 a 05/03/2021 12:00
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Les Jornades no presencials sobre Innovació Tecnològica en Enginyeria Industrial presenten els aspectes relacionats amb projectes d'impacte en l'Enginyeria Industrial. L'objectiu és donar a conèixer la recerca i innovació que es realitza a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona.

Durant la Setmana de la Recerca i Innovació Tecnològica, l'ETSEIB organitza un jornada que acull convidats rellevants i PDI de l'escola amb la intenció d'oferir una visió global sobre la temàtica i els reptes futurs en les seves àrees més emergents. Al llarg de la setmana, els assistents podran gaudir de ponències on s'exposaran projectes amb impacte econòmic-social en l'àmbit de l'Enginyeria Industrial.