Jornades no presencials sobre Innovació Tecnològica en Enginyeria Industrial

Quan?

01/03/2021 a 11:00 fins a 05/03/2021 a 12:00 (Europe/Madrid / UTC100)

iCal

Les Jornades no presencials sobre Innovació Tecnològica en Enginyeria Industrial presenten els aspectes relacionats amb projectes d'impacte en l'Enginyeria Industrial. L'objectiu és donar a conèixer la recerca i innovació que es realitza a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona.

Durant la Setmana de la Recerca i Innovació Tecnològica, l'ETSEIB organitza un jornada que acull convidats rellevants i PDI de l'escola amb la intenció d'oferir una visió global sobre la temàtica i els reptes futurs en les seves àrees més emergents. Al llarg de la setmana, els assistents podran gaudir de ponències on s'exposaran projectes amb impacte econòmic-social en l'àmbit de l'Enginyeria Industrial.