Sou a: Inici / Esdeveniments / La FOOT exposa la seva oferta formativa als Salons d'Ensenyament i Futura

La FOOT exposa la seva oferta formativa als Salons d'Ensenyament i Futura

Quan
09/03/2016 09:00 a 13/03/2016 14:00
On
Palau 2 del recinte firal de Montjuïc de Barcelona
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Al llarg d'aquests dies, la Facultat d'Òptica estarà als stands de la UPC i a l'EspaiCiència, per informar-te dels estudis de grau i postgrau que oferirà el curs 2016-2017.

EspaiCiència

L'espai de la ciència i la tecnologia

La Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa, conjuntament amb el Col·legi Oficial d'Òptics i Òptiques Optometristes de Catalunya, et conviden a entrenar-te amb un aparell que fan servir els esportistes d'elit per millorar les seves competències visual i la seva coordinació ull-mà. Seràs capaç de batre els records de temps de reacció visual?

Al mateix temps, podràs avaluar la teva agudesa visual de manera ràpida i senzilla, descobrint un aspecte de la tasca que desenvolupen habitualment els òptics-optometristes, professionals sanitaris d'un dels Graus de Ciències de la Salud que, actualment, té el nivell més alt d'ocupació (90%, 72% amb contracte indefinit).

Horari visitants: de dimecres a divendres, de 9:00 a 19:00h.
Dissabte: de 9:30 a 20:00h.   Diumenge: de 10:00 a 14:00h.

Vine a conèixer-nos!