Sou a: Inici / Esdeveniments / Sortides professionals: Recerca i empresa/indústria

Sortides professionals: Recerca i empresa/indústria

Quan
11/03/2020 de 12:00 a 14:00
On
Aula 2.2 (FOOT)
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Sortides professionals: Recerca i empresa/indústria, a càrrec de Mikel Aldaba, professor d'Instruments Optomètrics. "El 75% d’optometristes treballen en establiments òptics o centres d’optometria i un 15% en clíniques. A què es dedica el 8% restant (hi ha un 2% d’atur)? Quines són aquestes sortides professionals minoritàries? Acreditats professionals graduats en Òptica i Optometria, ens explicaran les seves experiències.

• Lloc: Aula 2.2 (FOOT)
      • Hora: 12 a 14h
      • Adreçada a tota la comunitat universitària
      • *Aquesta activitat forma part 12(v)14 que per estudiants Q6 i Q7 és d’assistència obligatòria (mínim 6) i cal acreditar