Sou a: Inici / Notícies

Notícies del lloc
  • Un manifest per la salut visual exigeix ​​al Govern un pla de conscienciació i ajudes fiscals a la compra d'ulleres i lents de contacte després del COVID-19.

• Represa de l’activitat assistencial del Centre Universitari de la Visió desprès de l’aturada per confinament pel COVID 19.

• La Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa ha elaborat un decàleg amb recomanacions per fer un bon ús de les pantalles i prevenir els problemes de salut visual, especialment entre els més joves.

• Acabat el concurs fotogràfic, el jurat ja ha resolt la fotografia guanyadora, i aquesta ha resultat ser una estudiant de la nostra facultat!

• El passat 13 de maig es va realitzà una sessió informativa online en relació als estudis de Màster vinculats a la FOOT. En aquesta notícia trobareu la informació de cada Màster.

• El passat divendres 29 de maig, a les 16:00h., es va realitzar una sessió informativa online en relació als estudis de Grau en Òptica i Optometria.

• Poca llum, patis interiors i molta pantalla! Còm afecta el confinament a la visió? El següent article ens proposa unes senzilles normes d'higiene visual per tal d'evitar molèsties oculars durant el confinament.

• El passat dijous 13 de febrer, a les 19.00 hores, la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) va lliurar el títol a 86 graduats en Òptica i Optometria així com a 23 titulats del Màster universitari en Optometria i Ciències de la Visió. L'acte de graduació va ser presidit per la vicedegana de formació per a professionals de la FOOT, Aurora Torrents, i el president del Col·legi Oficial d'Òptics i Òptiques Optometristes de Catalunya, Alfons Bielsa. El padrí de la promoció va ser el professor José Manuel González-Méijome, de la Universidade do Minho (Portugal), que va rebre el premi a l'optometriste de l'any 2016. El Sr. Ousman Umar, fundador de l’ONG NASCO Feeding Minds va impartir la conferència "Viatge al país dels blancs: el camí cap a l'educació". El grup musical ‘Duo Priorat’ va ser qui va amenitzar la vetllada.

• La UPC suspèn les activitats lectives presencials seguint les indicacions del Govern de la Generalitat de Catalunya.

• A la citada publicació, es recull les declaracions del Degà de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa, Joan Gispets i Parcerisas i un publireportatge sobre el control de la miopia que es fa al Centre Universitari de la Visió de la UPC.