Sou a: Inici / Notícies / El 8 de juny ha obert el CUV i ha reprès l'acció social i les pràctiques clíniques.

Represa de l’activitat assistencial del Centre Universitari de la Visió desprès de l’aturada per confinament pel COVID 19.

S'han preparat les instal·lacions per tal que es respectin les distàncies de seguretat, les normes d'higiene i el límit d’aforament segons les directrius del servei de Prevenció i Riscos laborals de la UPC i del Col·legi Oficial d'Òptics Optometristes de Catalunya.

S'ha reduït la capacitat d'atenció i s'extremen les mesures d'higiene per la seguretat dels pacients i del nostre personal.

El centre farà 6 setmanes d’activitat, entre el mesos de juny i juliol, que suposen un total de 56 sessions. Amb aquesta activitat es cobreix, aproximadament, el 50 % de les pràctiques clíniques que han de fer els estudiants.

Degut a l’aturada per confinament pel COVID 19, al març van quedar unes 250 ulleres per entregar i es van anul·lar quasi 200 visites.

Durant aquestes 6 setmanes, s’espera atendre 450 pacients i entregar unes 700 ulleres (comptant les 250 que van quedar en espera quan es va tancar). D’aquestes ulleres, unes 250 s’enviaran per correu, per la manca de capacitat d’entrega al CUV (aforament i hores) i per minimitzar desplaçaments a persones que vénen de lluny.

El nostre personal el formen: uns 10 professors, al voltant de 60 estudiants i 4 PAS implicats directament.