Sou a: Inici / Notícies / T'apuntes al Màster? Presentació dels Màsters vinculats a la FOOT

T'apuntes al Màster? Presentació dels Màsters vinculats a la FOOT

El passat 13 de maig es va realitzà una sessió informativa online en relació als estudis de Màster vinculats a la FOOT. En aquesta notícia trobareu la informació de cada Màster.
T'apuntes al Màster? Presentació dels Màsters vinculats a la FOOT

En aquests moments de crisi cal considerar la formació com una oportunitat d'afegir un plus o de donar un gir a la teva carrera profesional. Des de la Facultat d'Òptica i Optometria ens agradaria compartir les nostres ofertes de formació de postgrau que ofereix la Facultat pel pròxim curs.

Es va tractar d'una sessió informativa online dels Màsters vinculats a la FOOT, per tal que tingueu l’oportunitat de conèixer les característiques d'aquests Màsters, així com per a resoldre dubtes i consultes.

•  Programa

12:05 - 12:20h Màster Universitari en Optometria i Ciències de la Visió, a càrrec de Consuelo Varón

12:20 - 12:30h preguntes

12:30 - 12:45h Màster en Optometria i Teràpia Visual, a càrrec de Marc Argilés

12:45 - 12:55h preguntes

12:55 - 13:10h Màster en Fotònica, a càrrec de Meritxell Vilaseca

13:10 - 13:20h preguntes

13:20 - 13:35h Màster Interuniversitario en Investigación en Ciencias de la Visión, a càrrec de Jaume Pujol

13:35 - 13:45h preguntes.

Aquí trobareu la presentació que es va compartir de cada Màster.

Adreces relacionades

Màster Universitari en Optometria i Ciències de la Visió