Sou a: Inici / Notícies / Activitat per a estudiants de secundària: Fotònica a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)

Activitat per a estudiants de secundària on s'introdueix l'Òptica i la Fotònica, les ciències i les tecnologies de la llum, organitzada per la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT), els professors Meritxell Vilaseca, Santiago Royo i Crina Cojocaru dels grups de recerca CD6 i DONLL, i el PhotoniCAT UPC student chapter d'ÒPTICA.

Títol de l'activitat:
Fotònica a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)

Resum:
Activitat per a estudiants de secundària on s'introdueix l'Òptica i la Fotònica, les ciències i les tecnologies de la llum. Es visiten alguns laboratoris de recerca del Campus de Terrassa i es fa un taller d'experiments òptics. Aquest any, l'Institut Vedruna Vall participa en aquesta activitat, organitzada per la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT), els professors Meritxell Vilaseca, Santiago Royo i Crina Cojocaru dels grups de recerca CD6 i DONLL, i el PhotoniCAT UPC student chapter d'ÒPTICA.

Vinculada a la celebració del Dia Internacional de la Llum.

Data: 22 de març 2024