Col·laboració amb Òptics x mÓn

16/09/2024

El Sergi, alumne del Màster Universitari en Optometria i Ciències de la Visió, ha col·laborat amb l'ONG Òptics x mÓn.

El passat més d'agost, el Sergio Moreno Saéz de Tejada, alumne del màster en Optometria i Ciències de la Visió, es va desplaçar a Maka (Senegal) per a col.laborar en el pla de formació dissenyat per l'ONG Òptics pel Món i la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa (amb suport del CCD de la UPC), per desenvolupar les habilitats de muntatge d'ulleres de l'encarregat del taller, l'Almamy Ka.

A part de potenciar aquest aspecte, també va ajudar a muntar i posar a punt alguns dels instruments de la clínica optomètrica. Tanmateix, va tenir l'oportunitat de visitar altres centres de salut ocular de les zones més remotes i allunyades de la capital, com l'hospital de VELLINGARA on es van fer els primers contactes per enllaçar-los amb el taller de Maka.

El Sergi i l'Almamy han quedat encantats amb l'experiència!