Sou a: Inici / Notícies / Defensa Tesi Doctoral Reut Ifrah

Defensa Tesi Doctoral Reut Ifrah

Lectura Tesi Doctoral de la Reut Ifrah: "Meibomian gland dysfunction and Dry Eye Symptoms of Fitted and Over the Counter Contact Lens Wearers compared with non-Contact Lens Wearing Controls"
Defensa Tesi Doctoral Reut Ifrah

Lectura Tesi Doctoral de la Reut Ifrah: "Meibomian gland dysfunction and Dry Eye Symptoms of Fitted and Over the Counter Contact Lens Wearers compared with non-Contact Lens Wearing Controls" el dia 26 de Juny de 2023  a les 11,00h  a  l’Auditori Joan Salvadó del Centre Universitari de la Visió i en format telemàtic al meet.google.com/wrw-nejb-vzy

Dirigida pels Drs. Lluïsa Quevedo Junyent i Liat Gantz i  realitzada en el Programa de Doctorat en Enginyeria Òptica del Departament d’Òptica i Optometria, de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa de la UPC.

Resum de tesi: La disfunció de les glàndules de Meibomi (MGD) és una anomalia crònica i difusa de les glàndules de Meibomi (MG) que ocorre en el 38% dels usuaris de lents de contacte (LC), encara que la seva influència a la MGD és equívoca. Una revisió de la literatura especialitzada va trobar 15 estudis que van informar d¿un efecte de les LC a les MG enfront de set que no. Les discrepàncies poden ser degudes a les diferents definicions de MGD, tipus de qüestionaris, mètodes d'avaluació, tipus de LC i mesurament d'una o de les dues parpelles. Es va concloure que la influència de les LC a la MGD hauria d'abordar-se amb estudis prospectius que incloguin controls no usuaris i una avaluació objectiva.

Tribunal:
     PRESIDENT: GONZÁLEZ GARCÍA, MARÍA JESÚS(obriu en una finestra nova)
     SECRETARI: GISPETS PARCERISAS, JOAN(obriu en una finestra nova)
     VOCAL: BEN-ELI, HADAS