Sou a: Inici / Notícies / Dia Internacional de l'Orgull LGBTIQ+

Dia Internacional de l'Orgull LGBTIQ+

Dia Internacional de l'Orgull LGBTIQ+

El Dia Internacional de l'Orgull LGBTIQ+, també conegut com a dia de l'orgull gai, se celebra el 28 de juny de cada any per a instar per la tolerància i la igualtat de les persones lesbianes, gais, bisexuals, transsexuals, intersexuals, queer i altres orientacions sexuals o identitats de gènere socialment marginades i oprimides.

Enguany, la UPC s'ha adherit a la xarxa RUD (Red de Universidades por la Diversidad) i al Manifest RUD per al 28 de juny de 2023.

upc_igualtat_modul-lgtbi.jpg

Assetjament

Si consideres que pateixes una situació d'assetjament per raò d'orientació sexual, identitat de gènere o expressió de gènere has de considerar i valorar totes les opcions existents, tant en el marc de la mateixa UPC com les externes. Tens diferents vies per abordar i resoldre el problema.

Què puc fer davant d'una situació d'assetjament? - Consulta les diferents vies per abordar i resoldre el problema.(obriu en una finestra nova)

Sensibilització contra la LGTBIfòbia

Imatge Guia LGTBI (maig 2018)

Guia LGTBI (maig 2018)

Guia elaborada per la Generalitat de Catalunya per a facilitar eines a tots els actors de l’administració universitària per tal de traduir en accions concretes allò que  disposa la Llei 11/2014, del 10 d’octubre, per a garantir els drets de lesbianes, gais, bisexuals, transgèneres i intersexuals i per a erradicar l’homofòbia, la bifòbia i la transfòbia.

Consulta la guia(obriu en una finestra nova)

Taller CONEXUS per a l'estudiantat UPC - Consulta com fer el taller gratuït sobre conductes lgtbifòbiques.(obriu en una finestra nova)

Mòdul de sensibilització per prevenir conductes lgtbifòbiques - Consulta el mòdul per conèixer les múltiples formes de lgtbifòbia. (obriu en una finestra nova)

Comunitat trans a la UPC

La UPC, mitjançant el Procediment canvi de nom persones trans de la comunitat UPC(obriu en una finestra nova), es dota de l’instrument necessari per  normalitzar la casuística de les persones de la comunitat trans de la UPC.

Com puc fer el canvi de nom? - Consulta com pots fer el canvi de nom d'ús comú (sense implicació legal) i el canvi de nom d'ús legal (quan la persona interessada està en possessió de DNI actualitzat).(obriu en una finestra nova)