Commemoració del Dia Internacional de la Llum a la FOOT

Després de l'èxit de l'Any Internacional de la Llum i de les Tecnologies basades en la llum 2015, la UNESCO ha aprovat la proposta de crear el Dia Internacional de la Llum que se celebrarà de forma anual, el dia 16 de maig.
Commemoració del Dia Internacional de la Llum a la FOOT

L'objectiu del Dia Internacional de la Llum és crear una celebració que serveixi per ressaltar el paper central que ocupa la llum en diversos aspectes de les nostres vides (ciència, cultura, educació, desenvolupament sostenible ...) i en àrees tan diverses com medicina, comunicació i energia.

La primera celebració del Dia Internacional de la Llum està prevista per al 16 de maig de 2018, després que la UNESCO faci la seva proclamació oficial al novembre de 2017.

La Facultat d'Òptica i Optometria i el Centre Universitari de la Visió realitzaran les següents activitats emmarcades en aquesta celebració:

• Xerrada i taller: "La Luz, el Ojo y la Visión"

A càrrec de: les professores María Sagrario Millán i Elisabet Pérez.

Col·laboren: Estudiants de la FOOT i d’altres Universitats (UAB i EAFIT)

Data: 9/05/2018

Hora: 9:30 - 13:30h
   Lloc: aules 2.4 i 3.1 de la FOOT
   Adreçat a: alumnat de secundària del C.E. Joan XXIII de Barcelona, C.E Escola Pia de Terrassa i a la comunitat universitària.